Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Les Comes Genera impulsa la primera comunitat energètica empresarial de l’Anoia

    10/10/2026

    L’anoienca Gemma Robert Roca suma nou podi al Mundial INWA de Marxa Nòrdica

    10/10/2026

    ArtRacó celebra cinc anys de creativitat i treball conjunt amb una exposició a Sant Martí Sesgueioles

    10/10/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    13 °C
    IGUALADA
    • 10/10/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Política»El PP recolzarà els pressupostos de Marc Castells si no hi ha despeses ‘il·legítimes o il·legals’
    Política

    El PP recolzarà els pressupostos de Marc Castells si no hi ha despeses ‘il·legítimes o il·legals’

    Per Redacció29/10/20161 Minut de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    El portaveu del Partit Popular a l’Ajuntament d’Igualada, Joan Agramunt, ha anunciat aquest dissabte que ja ha fet arribar algunes propostes al govern municipal per tal que es puguin incloure als pressupostos de 2017. El PP ja va aprovar les ordenances fiscals al darrer ple -amb CiU i PSC- donat que “suposava no incrementar ni un euro la pressió fiscal sobre els igualadins”.

    De cara als pressupostos, Agramunt ha explicat que “veiem bona receptivitat” per part del govern de CiU i ja ha fet arribar propostes en matèries de vialitat, urbanisme, i zones verdes. El regidor popular ha defensat la via “de l’acord i el consens” i ha dit que “estem negociant, no està tancat”.

    El pp ja ha aportat al govern de ciu algunes propostes pels comptes de 2017

    Joan Agramunt donarà suport als pressupostos del govern de Marc Castells “si hi ha les partides que hi han d’haver”. És a dir, a més de les seves propostes, “si no hi ha partides il·legítimes o il·legals amb el marc normatiu vigent” com les que contemplarien les despeses per celebrar “un referèndum de secessió”.

    Agramunt ha fet aquest anunci abans d’un dinar a Igualada amb afiliats i simpatitzants del partit a les comarques de l’Alt Penedès, Anoia, Bages, Berguedà, Osona i Solsonès. A la trobada també ha participat el coordinador general del Partit Popular de Catalunya, Xavier Garcia Albiol.

    Garcia Albiol diu que el PSC va cap a la «radicalitat»

    Responsables del PP a les comarques centrals amb Xavier Garcia AlbiolAlbiol ha reaccionat a la proposta del PSC de construir un espai més ampli d’esquerres amb Barcelona en Comú, el que per al Popular representa que “el PSC s’ha tret la careta i ha dit molt clar que vol convertir-se en la crossa i els teloners de Podemos”. Per a Albiol, això suposa “una deriva dels socialistes cap a la radicalitat, el que deixa a Catalunya molt poques alternatives centrades”.

    Albiol ha afegit que el PP català no recolzarà els pressupostos mentre el govern de Puigdemont mantingui el seu full de ruta independentista. Pel que fa la investidura de Mariano Rajoy, Garcia Albiol celebra que finalment hi haurà un govern “que apliqui les reformes necessàries perquè Espanya sigui el país que més creix de la Unió Europea i el que crea més llocs de treball”.

    CiU Igualada Joan Agramunt PP pressupostos PSC Xavier Garcia Albiol
    Redacció

    Posts relacionades

    El PSC celebra l’inici de les obres de soterrament del tren

    10/10/2026

    ARA Igualada qüestiona l’evolució de l’endeutament municipal malgrat el nivell de l’IBI

    05/10/2026

    Igualada Som-hi assegura que s’han començat a multar grans tenidors de pisos buits

    04/10/2026

    El «Carrer a carrer» d’ARA Igualada posa els barris al centre del projecte de ciutat

    27/09/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    On Tour

    05/10/20263 Minuts de lectura

    Amb aquesta expressió anglesa es pot definir la vida del grup de teatre ebrenc Terra…

    Opinió

    Maricarmen, el teu fill és l’últim a sortir de la mani!

    03/10/20264 Minuts de lectura

    Milers de flors tornen a germinar a les voreres: una multitud de joves i grans…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.