Inici Societat L’aplicació #hispanofail s’amplia a més línies de la Hispano Igualadina

L’aplicació #hispanofail s’amplia a més línies de la Hispano Igualadina

COMPARTIR

[Img #5412]L’eina de denúncia ciutadana del mal funcionament dels transports públics operats per l’empresa Hispano Igualadina hispanofail.com, amplia en dues línies el seu servei i dóna accés públic a totes les dades.

Des d’aquesta setmana s’ha obert el servei #hispanofail a les línies d’Igualada – Universitat Autònoma i Vilafranca del Penedès – Barcelona, sumant-se així a la ja existent d’Igualada – Barcelona.

Aquesta eina gratuïta desenvolupada per [Img #5413]l’empresa igualadina Creagia, permet als usuaris de les línies de transport públic esmentades tramitar denúncies per les incidències esdevingudes arran del mal funcionament del servei. Aquestes denúncies són enviades als respectius ajuntaments d’Igualada i Vilafranca que posen aquesta informació en coneixement de la Generalitat de Catalunya a fi i efecte d’informar de les incidències, per una banda, i de demanar responsabilitats per l’altra. Un dels responsables de Creagia, Ismael Miñano, explicava el passat mes de novembre a infoanoia.cat que l’allau de queixes d’usuaris en aquestes línies havia fet que els demanessin la possibilitat d’incorporar-les a #hispanofail.

Aprofitant la incorporació de noves línies #hispanofail ha posat a disposició de tothom totes les dades estadístiques captades des de l’entrada en funcionament del servei. Així doncs qualsevol usuari pot accedir a les dades de les tres línies i segmentar-les per períodes temporals segons convingui.

Hispanofail

Hispanofail.com és una webapp gratuïta desenvolupada per l’empresa Creagia, dedicada a desenvolupar estratègies de màrqueting digital per a empreses i marques, que es va llençar al públic el passat 4 de juny de 2012. L’eina, pensada pel funcionament amb smartphones però també accessible des d’ordinadors, ha rebut més de 630 queixes des de la seva posada en funcionament. La webapp dóna resposta a la tramitació de queixes per part d’usuaris dels esmentats serveis públics amb problemes històrics, posant de manifest les deficiències del servei i facilitant-ne la seva tramitació.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*