Inici Societat El Consell Comarcal de l’Anoia ofereix suport als afectats per endarreriments en...

El Consell Comarcal de l’Anoia ofereix suport als afectats per endarreriments en la facturació de les companyies elèctriques

COMPARTIR

L’Oficina del Consumidor del Consell Comarcal de l’Anoia està rebent darrerament consultes i reclamacions en relació a la falta d’emissió de factures per part d’algunes companyies elèctriques. En alguns casos això succeeix des de fa mesos i tot plegat suposa que el deute del consum es va acumulant.

Les companyies han manifestat la voluntat de resoldre aquestes reclamacions directament amb el reclamant o bé, en última instància, a través de la mediació de consum. Així també quan es rebi la factura de tot el consum acumulat, es pot fer efectiu l’import en un sol pagament o bé es pot demanar el fraccionament.

Les persones afectades per aquest supòsit han de comunicar la incidència a l’empresa subministradora a través d’algun mitjà que deixi constància, com ara el correu electrònic, el servei d’atenció al client generant un número d’incidència o bé un full oficial de reclamacions. En el cas que la reclamació no es resolgui en el termini d’un mes, els afectats es poden dirigir a l’Oficina del Consumidor, per tal de tramitar-la des d’aquest organisme.

Per qualsevol aclariment, es pot contactar amb el Servei de Consum del Consell Comarcal de l’Anoia, al telèfon 93 805 15 85, o bé al correu consum@anoia.cat. Per atenció presencial cal demanar hora de visita.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*