Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    L’Ajuntament d’Igualada reedita el projecte “Guardians de la Salut Mental” als centres de secundària

    15/10/2026

    L’Igualada Rigat derrota el Noia Freixenet i certifica el bitllet per a la Final Four

    15/10/2026

    La 7a Jornada d’Aviació Adaptada tanca fent volar 70 persones amb discapacitat

    15/10/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    21.6 °C
    IGUALADA
    • 15/10/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Destacats»Una vintena de joves completa la formació en l’àmbit TIC de la mà del Consell Comarcal de l’Anoia
    Destacats Economia

    Una vintena de joves completa la formació en l’àmbit TIC de la mà del Consell Comarcal de l’Anoia

    Per Redacció21/06/20222 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    La vintena de joves participants al projecte esTICon del Consell Comarcal de l’Anoia, han realitzat la sessió grupal que culmina més de cinc mesos de formació en el sector de les TIC, incloent un Curs d’Office i un de Programació web amb PHP. Aquesta iniciativa els ha servit per despertar l’interès pel sector de la informàtica, facilitant d’aquesta manera la tornada al sistema educatiu reglat i inscrivint-se pel curs que ve en cicles formatius, principalment a l’Institut Milà i Fontanals d’Igualada.

    A més, aquestes persones joves, d’entre 16 i 25 anys, també han realitzat un procés d’orientació laboral i acadèmica que els ha ajudat a definir la seva trajectòria, juntament amb un seguit de visites a empreses de l’Anoia que també els ha despertat un major interès, en haver pogut veure en primera persona la realitat del sector.

    El vicepresident primer del Consell Comarcal, Jordi Cuadras, ha fet la sessió de cloenda del curs i ha lliurat els diplomes acreditatius. Cuadras afirma que “els joves són el present i el futur de la nostra comarca i programes com aquest serveixen perquè coneguin àmbits que fins ara eren desconeguts per ells com el de les TIC, que és un sector amb molt potencial de creixement i que busca treballadors i treballadores. Estem molt contents que a molts se’ls hagi despertat una nova vocació i que l’any que ve vulguin cursar estudis per aprendre més i trobar feina. Era l’objectiu del programa i l’hem aconseguit. Des del Consell seguirem acompanyant els joves en que coneguin les seves vocacions i l’itinerari per fer-les possible amb l’objectiu que puguin viure i treballar a l’Anoia”.

    Tot i que la formació ha finalitzat, el projecte continua fins al 31 d’octubre i, durant aquest període, seguiran rebent orientació laboral i se’ls ajudarà en el procés de matrícula als diferents estudis. A més, també continuen amb un seguit d’accions de voluntariat amb l’objectiu d’enfortir el vincle amb el seu entorn social i cultural.

    Aquest és el tercer any consecutiu en què el Consell Comarcal de l’Anoia impulsa el projecte esTICon, que té per objectiu la formació en les TIC i l’orientació laboral dels joves, amb l’objectiu que s’insereixin al mercat laboral o retornin al sistema educatiu per millorar la seva qualificació. Està subvencionat per la convocatòria SINGULARS 2021 del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) i liderat a l’Anoia per l’ens comarcal.

    Consell Comarcal de l'Anoia formació TIC
    Redacció

    Posts relacionades

    L’Ajuntament d’Igualada reedita el projecte “Guardians de la Salut Mental” als centres de secundària

    15/10/2026

    L’Ajuntament d’Igualada felicita la centenària Conxita Carvajal Gurrea

    15/10/2026

    La 7a Jornada d’Aviació Adaptada tanca fent volar 70 persones amb discapacitat

    15/10/2026

    L’Igualada Rigat derrota el Noia Freixenet i certifica el bitllet per a la Final Four

    15/10/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    On Tour

    05/10/20263 Minuts de lectura

    Amb aquesta expressió anglesa es pot definir la vida del grup de teatre ebrenc Terra…

    Opinió

    Maricarmen, el teu fill és l’últim a sortir de la mani!

    03/10/20264 Minuts de lectura

    Milers de flors tornen a germinar a les voreres: una multitud de joves i grans…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.