Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Nova campanya d’excavacions a l’Abric Romaní de Capellades

    12/08/2026

    Calonge de Segarra rep un estudi per dotar de connectivitat d’alta capacitat les masies del municipi

    12/08/2026

    En marxa la redacció del projecte d’aparcament soterrat a la futura estació d’FGC a Igualada

    11/08/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    24.7 °C
    IGUALADA
    • 12/08/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Destacats»Vilanova del Camí obre una oficina per assessorar en l’accés als Fons Europeus
    Destacats Economia

    Vilanova del Camí obre una oficina per assessorar en l’accés als Fons Europeus

    Per Redacció24/06/20223 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    Vilanova del Camí posa a disposició de la ciutadania i del teixit empresarial una Oficina de Suport als Fons Europeus (OSFE). L’oficina està ubicada al Centre d’Innovació Anoia i està atesa per una agent d’innovació que assessora i acompanya les persones usuàries perquè puguin beneficiar-se dels diferents fons europeus.

    L’agent d’innovació facilitarà estratègies i processos perquè es puguin posar en marxa projectes d’innovació digital, licitació de projectes de compra pública d’innovació, plans de sostenibilitat i eficiència energètica, agenda urbana o economia circular entre altres.

    L’OSFE s’ubicarà al Centre d’Innovació de l’Anoia, i iniciarà el seu servei a partir del mes de juliol en horari d’atenció de 7:30 a 14:00 h. Es realitzaran consultes de manera telemàtica, però també presencial, sempre demanant cita a través del telèfon 93 805 44 11 (ext. 5), per WhatsApp 669 721 857 o per correu electrònic vnvc.osfe@vilanovadelcami.cat

    Objectiu: detecció de tots els recursos disponibles per posar-los a l’abast de la ciutadania

    En aquests moments s’estan rebent molts fons europeus, destaca el regidor de Promoció Econòmica Jordi Barón, i per això és important fer una detecció de tots els recursos disponibles per posar-los a l’abast de la ciutadania.

    El primer objectiu de l’Oficina de Suport als Fons Europeus (OSFE) és fer difusió d’aquestes convocatòries que s’adrecen a la ciutadania i, ajudar a les possibles persones beneficiàries a fer els tràmits necessaris per canalitzar-los.

    Algunes d’aquestes ajudes, per exemple, poden estar destinades a la compra d’un vehicle elèctric o híbrid, a la instal·lació de fonts d’energia renovable d’autoconsum en edificis; o a actuacions o bé obres de millora de l’eficiència energètica als habitatges. És el cas del Moves III, que permet al ciutadà beneficiar-se d’ajudes fins als 7.000 € per a la compra d’un vehicle elèctric o un híbrid amb un preu inferior als 45.000 €.

    Autònoms, petites, mitjanes i grans empreses i comerços, també poden beneficiar-se dels Next Generation a través de diferents programes

    La finalitat d’aquestes subvencions és destinar-les a projectes que continguin un alt component de transformació digital i de compromís ambiental. Així, a banda dels ajuts destinats a la mobilitat elèctrica i a la implementació d’energia renovable, s’apostarà per a projectes estratègics en diferents àmbits i que apliquin aquests principis.

    L’objectiu de l’OSFE serà assessorar i veure l’encaix de les necessitats amb les possibles convocatòries en actiu i donar suport en la tramitació d’aquestes. En cas que el projecte sigui complex, des de l’OSFE, es derivarà a una comissió d’experts que els assistirà de manera més especialitzada per a la gestió de l’ajut.

    El Red.es, és un altre fons europeu concebut per a fomentar i desenvolupar la societat de la informació, l’ús de les noves tecnologies i l’increment de la competitivitat. Alguns dels seus programes estan adreçats al comerç de proximitat per ajudar-lo a digitalitzar-se. En el marc d’aquestes ajudes es pot invertir en la creació de pàgines web, en la dinamització de les xarxes socials, en les vendes online o fins i tot en projectes de ciberseguretat.

    El passat mes de març, el Ministerio de Asuntos Económicos yTransformación Digital va obrir una convocatòria per sol·licitar les primeres ajudes del Kit Digital, per a fomentar la digitalització de pimes. La convocatòria, dotada amb un pressupost de 500 milions d’euros, es distribuirà en bons de fins a 12.000 €, durant sis mesos o fins a exhaurir els fons.

    Centre d'Innovació Anoia Unió Europea Vilanova del Camí
    Redacció

    Posts relacionades

    Nova campanya d’excavacions a l’Abric Romaní de Capellades

    12/08/2026

    En marxa la redacció del projecte d’aparcament soterrat a la futura estació d’FGC a Igualada

    11/08/2026

    Quan et trobes malament: urgències, CAP, CUAP o 061?

    11/08/2026

    Castellolí impulsa la Fase 2 de la rehabilitació de l’Església Vella de Sant Vicenç

    11/08/2026



    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    En lluita pel Consorci Sanitari de l’Anoia

    16/07/20262 Minuts de lectura

    Estimada ciutadania, El personal del Consorci Sanitari de l’Anoia us entenem perfectament. Sabem que esteu…

    Opinió

    Incendis: només foc?

    16/07/20263 Minuts de lectura

    Sembla veraç la informació que nou de cada deu incendis tenen causa humana. Es pot…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.