Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Nova campanya d’excavacions a l’Abric Romaní de Capellades

    12/08/2026

    Calonge de Segarra rep un estudi per dotar de connectivitat d’alta capacitat les masies del municipi

    12/08/2026

    En marxa la redacció del projecte d’aparcament soterrat a la futura estació d’FGC a Igualada

    11/08/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    26.8 °C
    IGUALADA
    • 12/08/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Destacats»Vilanova del Camí fusiona la Sant Silvestre i la pujada als dipòsits en ‘El Sant Dipòsit’ per adaptar la prova a la Covid-19
    Destacats Poliesportiu

    Vilanova del Camí fusiona la Sant Silvestre i la pujada als dipòsits en ‘El Sant Dipòsit’ per adaptar la prova a la Covid-19

    Per Redacció28/12/20203 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    Des del Departament d’Esports de l’Ajuntament de Vilanova del Camí han aguditzar l’enginy i han fusionat dues de les seves curses més populars, la Sant Silvestre i la Pujada als Dipòsits, en una sola activitat “El Sant Dipòsit” adaptada a la nova situació sanitària. La proposta esportiva espot fer des del passat 22 de desembre i fins el 10 de gener, en diferents formats, corrent o caminant.

    El Sant Dipòsit és un proposta esportiva de lleure individual o familiar, d’àmbit local i comarcal dissenyada i adaptada a la nova situació sanitària a causa de la covid-19. Des d’Esports expliquen que substituirà la propera edició de la Cursa Sant Silvestre i de la Pujada als Dipòsits que No es poden dur a terme amb l’antic format.

    L’activitat es podrà desenvolupar corrent o caminant; pel recorregut curt o llarg; de forma individual, familiar, o bé en petits grups de màxim 6 persones, respectant la normativa i les restriccions de Salut.

    La cursa es podrà fer els dies 28, 29, 30 i 31 de desembre i 4, 7, 8, 9 i 10 de gener de 2021. L’horari per fer-la és lliure, per evitar aglomeracions, tot i que es recoman que sigui de 9:30 a 12:00 h i de 15:30 a 17:30 h.

    Les persones que vulguin fer-la de forma competitiva haurà de descarregar-se l’APP Strava, on es podran trobar els dos recorreguts.

    Per qualsevol modalitat, el punt de sortida serà l’exterior de la zona esportiva Can Titó. El recorregut curt i directe és de 2,2 km; i el llarg, que passa per Can Bernades, és de 4,6 km.

    Els dies 31 de desembre i el 10 de gener al matí, hi ha previst realitzar una foguera commemorativa a l’esplanada del dipòsit. En arribar trobareu la carpa Jocnet amb un punt d’aigua per l’arribada dels participants. El punt estarà actiu tots els dies de 9:30-12h i de 15:30 a 17:30h, i els dies 31 de desembre i 10 de gener, la carpa només hi serà al matí.

    Una altra novetat d’aquesta cursa és que els participants podran esmorzar o berenar la dipòsit per 1€. Caldrà que l’encarreguin prèviament en qualsevol dels establiments adherits a la prova i el passin a recollir a l’hora acordada, mostrant el justificant d’inscripció.

    Les inscripcions al Sant Dipòsit ja estan obertes al web municipal. Per a més informació es pot contactar amb Esports, al 93 805 4411 extensió 1, o per correu electrònic esports@vilanovadelcami.cat

    cursa Sant Silvestre Vilanova del Camí
    Redacció

    Posts relacionades

    Nova campanya d’excavacions a l’Abric Romaní de Capellades

    12/08/2026

    En marxa la redacció del projecte d’aparcament soterrat a la futura estació d’FGC a Igualada

    11/08/2026

    Quan et trobes malament: urgències, CAP, CUAP o 061?

    11/08/2026

    Castellolí impulsa la Fase 2 de la rehabilitació de l’Església Vella de Sant Vicenç

    11/08/2026



    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    En lluita pel Consorci Sanitari de l’Anoia

    16/07/20262 Minuts de lectura

    Estimada ciutadania, El personal del Consorci Sanitari de l’Anoia us entenem perfectament. Sabem que esteu…

    Opinió

    Incendis: només foc?

    16/07/20263 Minuts de lectura

    Sembla veraç la informació que nou de cada deu incendis tenen causa humana. Es pot…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.