Inici Destacats Els veïns de ca l’Isidret disposaran d’aigua potable de la xarxa de...

Els veïns de ca l’Isidret disposaran d’aigua potable de la xarxa de la Pobla de Claramunt

COMPARTIR

El veïns del barri de ca l’Isidret, a la Pobla de Claramunt, disposaran d’aigua potable de la xarxa municipal. Fins ara s’abastien de la canonada del polígon de la Riera de Castellolí, de Vilanova del Camí, ja que es trobava més a prop. Les obres estan a càrrec de l’empresa Aigua de Rigat i suposen una inversió de més de 35.000 euros.

L’actuació va començar al  mes d’agost i ara s’ha de fer la connexió dels sis veïns de la zona. L’aigua s’agafa des de la xarxa del polígon  dels Plans d’Arau, al final del carrer d’Alessandro Volta, i des d’aquest punt es porta fins al mig del barri on s’ha instal·lat un hidrant d’incendis i en parteixen tres ramals: un per abastir la majoria d’usuaris, un en direcció a la carretera de la Pobla i un altre per donar el servei a un veí que queda més aïllat. Els propietaris de cada finca han d’adaptar les instal·lacions interiors per tal de fer la connexió a la nova xarxa.

Quant a les característiques de l’obra, el tram des dels Plans d’Arau s’ha fet amb canonada de polietilè de diàmetre de 125 mm i la resta, des de l’hidrant en avall, s’ha realitzat amb canonada de polietilè de 110 mm. S’han instal·lat dos punts de descàrrega i un purgador a la zona més alta.

FER UN COMENTARI

*