Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Comencen les obres per soterrar l’estació d’FGC a Igualada amb una inversió de 41,5 milions

    07/10/2026

    El Ple de Calaf aprova la licitació de les obres de rehabilitació de Cal Martorell

    07/10/2026

    Uri Codony s’incorpora al projecte de l’Igualada Rigat

    07/10/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    17.5 °C
    IGUALADA
    • 07/10/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Destacats»Toni Bou, campió matemàtic del Món de X-Trial 2022
    Destacats Motor

    Toni Bou, campió matemàtic del Món de X-Trial 2022

    Per Redacció01/09/20223 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    La Federació Internacional de Motociclisme ha comunicat avui la cancel·lació de la darrera cita del campionat del Món X-Trial 2022 que estava previst celebrar a finals d’octubre i això atorga directament el títol mundial a Toni Bou.

    El pilot pierenc del Repsol Honda Trial Team Toni Bou ha aconseguit matemàticament el títol de Campió del Món de X-Trial 2022 després de la cancel·lació de l’última prova prevista al calendari per al dia 21 d’octubre. L’avantatge actual del pilot de la Montesa Cota 4RT sobre els seus rivals fa possible que Bou pugui afegir un títol més al seu extens palmarès, el 16è a X-Trial, abans d’acabar la temporada.

    Des que el 2007 va conquistar el primer títol X-Trial, Toni Bou no ha parat d’acumular títols. A més d’aquests 16 títols consecutius a X-Trial, compta també amb 15 més a TrialGP, per la qual cosa el pilot de Repsol Honda Trial Team atresora un total de 31 corones mundials.

    100% de victòries a X-Trial el 2022

    Amb quatre victòries a les quatre curses disputades sota sostre aquest any (Nice, Chalon-sur-Saone, Madrid i Barcelona), Toni Bou ha acumulat aquesta temporada indoor un total de 87 punts, 20 per cada triomf, a més dels punts per guanyar també 7 de les 8 voltes celebrades en total. Això ha donat una diferència de trenta punts sobre el segon classificat, Adam Raga. Mancant una cursa per acabar el calendari, i amb una puntuació màxima en joc de 22 punts, matemàticament Toni Bou ja és el campió X-Trial 2022.

    L’última cursa del campionat 2022 de X-Trial serà el proper 8 d’octubre al Poliesportiu d’Andorra la Vella, a Andorra.

    A un pas de celebrar també el títol outdoor

    Després de la cita celebrada a Cahors, França, el cap de setmana passat, Toni Bou està a un pas de penjar-se una nova medalla de campió del Món a l’aire lliure, TrialGP. Quan falten les dues curses del TrialGP d’Itàlia, Bou compta amb 36 punts d’avantatge sobre el segon classificat. El pilot del Repsol Honda Trial Team en té prou amb acabar la cursa per començar la celebració. Serà el seu 16è títol consecutiu a l’aire lliure i el número 32 a la seva carrera esportiva individual.

    Bou ha dit que «sempre dic que quan es cancel·la una cursa és una llàstima, i també és així ara; m’hauria agradat poder completar el campionat sencer; durant l’hivern havíem fet una gran feina amb l’equip a les quatre curses que vam disputar abans de començar l’outdoor i esperàvem completar-ho amb les dues curses que faltaven. Ara només quedarà intentar guanyar a Andorra davant dels meus amics i celebrar el títol amb magnificència».

    Toni Bou Trial
    Redacció

    Posts relacionades

    Comencen les obres per soterrar l’estació d’FGC a Igualada amb una inversió de 41,5 milions

    07/10/2026

    Jorba impulsa una nova edició dels «Dissabtes de Salut» per fomentar el benestar i els hàbits saludables

    07/10/2026

    El Ple de Calaf aprova la licitació de les obres de rehabilitació de Cal Martorell

    07/10/2026

    Una cinquantena de persones ja han rebut orientació professional a través del Projecta’t de la UEA

    07/10/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    On Tour

    05/10/20263 Minuts de lectura

    Amb aquesta expressió anglesa es pot definir la vida del grup de teatre ebrenc Terra…

    Opinió

    Maricarmen, el teu fill és l’últim a sortir de la mani!

    03/10/20264 Minuts de lectura

    Milers de flors tornen a germinar a les voreres: una multitud de joves i grans…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.