Inici Destacats El subdelegat del Govern visita l’Anoia

El subdelegat del Govern visita l’Anoia

COMPARTIR

El subdelegat del Govern d’Espanya a Barcelona, Carlos Prieto, ha visitat aquest 8 de febrer l’Anoia i ha mantingut trobades amb diferents representants del Consell Comarcal, coneixent així de primera mà la realitat del territori.

En una primera reunió amb el president de l’ens, Xavier Boquete, i amb el conseller de Turisme, Dani Gutiérrez, se li ha traslladat la importància d’afrontar, per part de l’Estat, inversions pendents i molt rellevants per al futur de la comarca com ara el Quart Cinturó, i també la urgència de dur a terme millores en el servei postal, entre d’altres aspectes. També se l’ha fet partícip de la iniciativa comarcal d’impulsar un nou Pla Director que ha de permetre el desenvolupament de nou sòl d’activitat econòmica als municipis de Piera, Masquefa i Els Hostalets de Pierola.

Posteriorment, acompanyat pel vicepresident primer, Jordi Cuadras, Prieto s’ha acostat al teixit productiu del Sud de la comarca, on ha visitat algunes empreses. En aquest àmbit, el de la Promoció Econòmica, des del Consell Comarcal s’ha posat de manifest la necessitat que el Govern central acompanyi la reactivació econòmica i la recuperació de la competitivitat del territori.

Sumem pels Hostalets trasllada les al·legacions en contra de la MAT

Tot aprofitant la visita a l’Anoia del subdelegat del govern espanyol a Barcelona, Carlos Prieto, el grup municipal del PSC – Sumem pels Hostalets li ha exposat la seva inquietud pel projecte de la MAT (Línia de Molt Alta Tensió) que afecta el municipi i les al·legacions que s’hi han presentat.

El portaveu de Sumem, Dani Vendrell, acompanyat de la regidora Carme Zaragoza i del regidor Jordi Ramas han mostrat a Prieto la zona del municipi que es veuria afectada i li han explicat els passos fets des del grup municipal en contra del projecte. Vendrell ha expressat la seva preocupació perquè aquest projecte malmeti el territori i ha agraït a Prieto que hagi escoltat les reclamacions del grup municipal desplaçant-se fins al municipi. El PSC – Sumem pels Hostalets s’ha compromès a aprofitar el contacte i porta oberta que té amb el Govern d’Espanya per a fer sentir la veu del municipi.

L’Ajuntament de Piera rep al subdelegat del govern central

L’Ajuntament de Piera va rebre la visita del subdelegat del govern espanyol a Barcelona, Carlos Prieto. Va ser el primer tinent d’alcalde, Javier Perellón, qui el va rebre i amb qui va poder conversar sobre qüestions importants de la vila com és la seguretat, la millora de la distribució de Correus als barris i el desdoblament de l’eix diagonal B-40, competència que pertany a l’estat.

Un cop finalitzada la reunió, es va procedir a la signatura institucional del llibre d’honor de l’Ajuntament a la sala de plens i la trobada del subdelegat amb les regidores Carme González i Montse Porras.

Seguidament, aquestes personalitats de l’Ajuntament i el vicepresident del Consell Comarcal, Jordi Cuadras, van acompanyar al subdelegat Prieto i a José Ignacio Pradas, director territorial d’ICEX a Barcelona (Institut de Comerç Exterior) a visitar l’empresa local Tefisa, per conèixer la seva activitat econòmica i projectes de futur.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*