Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    ARA Igualada reclama que l’Ajuntament d’Igualada estudiï la possibilitat de donar continuïtat al gimnàs de Cal Font

    12/10/2026

    Miralles celebra el Dia Internacional de la Gent Gran amb una jornada festiva i cultural

    12/10/2026

    L’exposició «Dèiem NO» reivindicarà l’activisme polític i social dels anys setanta a Igualada

    12/10/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    18.3 °C
    IGUALADA
    • 12/10/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Opinió»Poble brut, poble deixat. Què fa el govern de la Pobla?
    Opinió

    Poble brut, poble deixat. Què fa el govern de la Pobla?

    Per Redacció21/03/2025Updated:20/07/20262 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    El grup Avancem per La Pobla-Junts volem denunciar la falta de manteniment del nostre poble. Des de fa temps, ( per no dir anys) que tenim el nostre poble descuida´t i brut .La falta de manteniment del dia a dia, es preocupant i evident. Ara fa pocs dies que el govern feia ressò de que la brigada municipal havia netejat i arranjat el cartell d´entrada al nostre poble. “ feia 5 anys que no si feia res en aquest cartell”. Pel que fa a la neteja viaria, i neteja de parcs i jardins, s´ha millorat a mitges, amb la nova empresa tampoc veiem un canvi important. Tenim llums del carrer tombades i cartells mig trencats. En l’últim plenari el nostre grup municipal, va preguntar per les escombradores municipals, i els Sr. Alcalde no ens va respondre. El cert es que aquestes maquines, estan avariades i fa mesos que no van. Quina intenció ja d’arreglar-les ?, doncs es veu que cap, potser no tenen diners…Que es l´excusa que posen tot sovint. Tampoc deuen tenir diners per treure les fulles del polígon de Plans d´Arau que com l´any passat encara estan per recollir. Per cert l´any passat van anar totes les fulles dins del recinte del magatzem , i després de varis mesos van tenir que treure-les amb excavadora i camió. Enhorabona Senyors i senyores del govern municipal.

    Parlant dels diners, caldria que expliquessin a la gent perquè cada cop aprovem els pressupostos mes tard, enguany som a més de Març i encara no sabem res.

    No recorden vostès quant eren a l´oposició i ens dèiem que fèiem mala gestió quant aprovàvem fora de terminis els pressupostos. Doncs ara la mala gestió la fan vostès. Esperem des de l´oposició aquest pressupost nou, a veure si arriba, i ens expliquen quines inversions faran enguany per que l´any passat teníem 947.000 euros d´inversions i només han fet uns 200.000 euros, i casi tot manteniment. Potser que es posin les piles i ara facin uns pressupostos mes acurats i reals. Tenien gairebé 665.000 euros que demanaven a la Generalitat i la diputació en un sol any , i el Pla d´obres i Serveis de la Generalitat aprovat enguany els hi dona 400.000 euros per 4 anys, del 2025 al 2029, i la diputació de Barcelona gairebé 352.000 euros per 4 anys també (2024-2027) . Molt bona previsió del Govern municipal.

    Avancem per La Pobla-Junts

    Redacció

    Posts relacionades

    On Tour

    05/10/2026

    Maricarmen, el teu fill és l’últim a sortir de la mani!

    03/10/2026

    La distància entre el govern de Junts i la gent: quan anar al cementiri de la Torre requereix carregar una escala

    23/09/2026

    No ho deixem per demà: és ARA, Igualada

    12/09/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    On Tour

    05/10/20263 Minuts de lectura

    Amb aquesta expressió anglesa es pot definir la vida del grup de teatre ebrenc Terra…

    Opinió

    Maricarmen, el teu fill és l’últim a sortir de la mani!

    03/10/20264 Minuts de lectura

    Milers de flors tornen a germinar a les voreres: una multitud de joves i grans…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.