Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    A punt la tercera edició de les Olimpíades Escolars de l’Anoia

    10/09/2026

    Mor a Igualada l’escolapi Andreu Trilla i Llobera

    10/09/2026

    Vilanova del Camí tanca una Festa Major marcada per la participació

    10/09/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    13.8 °C
    IGUALADA
    • 10/09/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Societat»La piscina del Molí Nou estrenarà temporada amb més zona de descans
    Societat

    La piscina del Molí Nou estrenarà temporada amb més zona de descans

    Per Redacció16/05/20183 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    L’Ajuntament d’Igualada ha començat aquest mes de maig la sisena fase de les obres de millora a la piscina del Molí Nou, que es van iniciar l’any 2013 i que es duen a terme cada any abans de l’inici de la temporada de bany. La principal actuació, en aquesta ocasió, és l’ampliació de la zona de platja a l’entorn de la piscina principal, amb una inversió d’uns 45.000 euros. Aquest dimecres, 16 de maig, n’ha explicat els detalls el tinent d’alcalde de Qualitat Urbana, Jordi Pont.

    Com a conseqüència de la remodelació i reordenació de les pistes de frontennis, situades al costat Est de la instal·lació, l’Ajuntament ha considerat necessari ampliar la zona de descans disponible per als banyistes a la seva zona Oest. Per això, ara es duen a terme les obres que han de transformar una superfície de formigó ja existent en una nova superfície de gespa artificial, dotada amb els parasols corresponents. Es reformaran i modernitzaran també les dutxes exteriors i s’hi afegirà una nova entrada d’emergència. En total, la superfície que es recuperarà i s’adequarà per al descans dels banyistes és d’uns 250 m2 i les obres hauran d’estar enllestides abans del proper 20 de juny.

    Noves pistes de frontennis

    De la mateixa manera, el proper mes de juny es preveu també la finalització de les obres per a l’ampliació i reforma de les pistes de frontennis. Aquesta actuació, amb un cost de 225.000 euros, s’emmarca en la candidatura Igualada, Ciutat Europea de l’Esport 2019 i en el Pla Integral de Modernització dels Equipaments Esportius Municipals.

    El Molí Nou ja disposava de dues pistes en aquesta zona però era necessari adaptar-les a la normativa federativa. Per això, s’ha adequat una de les dues pistes i se n’ha demolit la segona, la més petita, aixecant-la de nou segons els paràmetres reglamentaris. Així doncs, properament els clubs que en fan ús disposaran de dues pistes de frontennis de 30 metres totalment reglamentàries.

    Recuperació progressiva de la instal·lació

    A partir d’una diagnosi duta a terme pels serveis tècnics de la Diputació de Barcelona, els darrers sis anys el consistori ha executat diferents actuacions per a la recuperació d’aquesta emblemàtica piscina, construïda l’any 1.934.

    La instal·lació presentava moltes mancances abans d’aquests treballs i, amb aquest pla d’actuacions any rere any, ha estat modernitzada i recuperada progressivament per a l’ús ciutadà: s’ha substituït bona part de la instal·lació elèctrica, s’han instal·lat nous elements exteriors de mobiliari i enjardinament, s’han renovat els lavabos i els vestidors, s’ha renovat l’interior de l’edifici, s’han modificat els desnivells a l’entorn de l’aigua per evitar l’acumulació de pluja, s’han construït dues noves escales d’accés a la piscina des de l’edifici, s’ha refet completament la terrassa i s’han impermeabilitzat les zones més sensibles de l’estructura. També s’hi ha assolit la plena accessibilitat, amb rampes a peu de carrer, un ascensor a l’edifici i, fins i tot, una grua a tocar de l’aigua per a facilitar el bany a les persones amb mobilitat reduïda.

    Igualada Molí Nou piscina
    Redacció

    Posts relacionades

    L’Institut Joan Mercader d’Igualada recupera la calefacció després de tres cursos

    09/09/2026

    El claustre de l’Escola Emili Vallès reclama respecte per la imatge del centre i es desmarca del debat polític

    08/09/2026

    Neix «Mare meva» a Igualada, una nova entitat sense ànim de lucre dedicada a la maternitat i la primera infància

    08/09/2026

    Els veïns del Xaró al·leguen contra el projecte d’asfaltat per manca de participació i deficiències tècniques

    07/09/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    El Consell Comarcal que no vetlla per la comarca

    09/09/20263 Minuts de lectura

    Durant la primavera, però amb especial intensitat els mesos de juny i juliol, quan s’acabava…

    Opinió

    Més enllà del 2%, quan la inclusió és un dret i no una sanció

    09/09/20265 Minuts de lectura

    La Comissió de Treball, Economia Social, Inclusió, Seguretat Social y Migracions, en sessió extraordinària va…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.