Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    La Cursa Popular d’Igualada obre dilluns les inscripcions

    06/09/2026

    Una seixantena d’al·legacions contra la planta fotovoltaica a l’entorn del Xaró

    06/09/2026

    ERC Igualada qüestiona la decoració de la plaça de l’Ajuntament i reclama “més seny”

    06/09/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    19.1 °C
    IGUALADA
    • 06/09/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Política»Som Piera es presenta reivindicant l'»experiència en la gestió» de Jordi Madrid
    Política

    Som Piera es presenta reivindicant l'»experiència en la gestió» de Jordi Madrid

    Per Redacció03/04/20233 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    El passat divendres 24 era el dia marcat per la nova formació municipalista Som Piera per fer la seva presentació a la sala d’actes de la Societat Foment, que va quedar petita.

    Va iniciar l’acte Jordi Romeu explicant una història en forma de rondalla de qui, com i perquè havien arribat a confluir diferents sensibilitats polítiques en un sol projecte municipalista tot i que, com es va encarregar d’explicar al final de manera irònica, qualsevol similitud amb la realitat era pura coincidència.

    Seguidament va prendre la paraula el nº2 de la candidatura, Marc Romeu, agraïnt l’assistència de la gent que es va aplegar a la sala i explicant d’on ve la formació i les circumstàncies polítiques concretes que es van anar succeint fins arribar a la creació de Som Piera, un projecte que “no es fruit d’un dia, si no que neix el 2019 arran de greus discrepàncies amb els regidors que representaven a Junts dins l’Ajuntament, principalment amb el Sr. Llopart” ha dit Marc Romeu. Marc també va explicar que la majoria de militants de la seva antiga formació el van escollir com a candidat a l’alcaldia, però que el pacte entre les direccions de Junts i PdeCat (Impulsem Penedès) el va fer fora de la cursa. Finalment, va dir Marc Romeu, “quan es va produir la sortida d’un grup de gent d’ERC encapçalats per l’ex-alcalde Jordi Madrid, tot es va precipitar, l’entesa era inevitable i ens vam posar d’acord per posar tota la maquinària a treballar en el nou projecte”.

    Va tancar l’acte el candidat a assumir de nou l’alcaldia de Piera, en Jordi Madrid: “el Marc ha explicat d’on venim i jo us explicaré on som i cap a on anem”, va dir. Va fer un repàs a la quantitat de coses que no va poder acabar, projectes pendents, i va posar l’accent en les greus mancances que té Piera, amb especial atenció a la neteja viària i la seguretat ciutadana. El Jordi va aprofitar per posar en valor la seva experiència com alcalde en legislatures anteriors, “el nostre projecte segur té moltes similituds al de la resta de formacions polítiques, tots volem el millor per Piera, però nosaltres som diferents en una cosa imprescindible per fer realitat qualsevol projecte de poble: la GESTIÓ DE L’AJUNTAMENT. Tenim l’experiència, el coneixement i la potència per saber defensar els interesos de la gent per sobre dels contrapoders de l’Estat que sovint entorpeixen el bon funcionament de l’Ajuntament” i va voler recordar que les denúncies que van interposar contra ell, han estat arxivades abans de ser jutjades “una falsedat que es va convertir en l’excusa perfecte per la moció de censura ( que de retruc va afectar també la meva credibilitat en una part del ,meu antic partit) que tenia com a únic objectiu trencar allò que el poble havia escollit, pervertint la democràcia al nostre poble, cosa que ni volem ni podem normalitzar”.

    Jordi Madrid va tancar l’acte convidant a una bona part de la llista electoral a fer-se una foto de família.

    eleccions municipals Jordi Madrid Piera
    Redacció

    Posts relacionades

    ERC Igualada qüestiona la decoració de la plaça de l’Ajuntament i reclama “més seny”

    06/09/2026

    PSC i ARA Igualada qüestionen la instal·lació de llums i banderoles a la plaça de l’Ajuntament

    04/09/2026

    El PSC proposa crear un Pla Calor per protegir els veïns d’Igualada davant les altes temperatures

    31/08/2026

    ERC Igualada rebutja l’ús de la Festa Major com a espai de confrontació

    27/08/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    Quan es disfressa d’invasió la manca d’humanitat

    17/08/20262 Minuts de lectura

    La crisi migratòria a Ceuta no és cap accident espontani, sinó el resultat d’una estratègia…

    Opinió

    Una invitació

    17/08/20262 Minuts de lectura

    Ja arriben les barques velles/ja arriben les traineres,/ja ve la meva estimada Rosa del Port./…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.