Després que el passat mes de setembre es pactessin millores en el seguiment del servei de recollida d’escombraries a la urbanització Montserrat Park del Bruc, l’associació de veïns alerta novament d’un «estat lamentable» dels punts de recollida d’escombraries del nucli.
Segons l’entitat, fa molts dies que s’acumulen restes de poda i andròmines i ja s’han posat novament en contacte amb l’Ajuntament del Bruc i amb el Consell Comarcal de l’Anoia, ens que gestiona el servei de recollida.
L’entitat ho feia públic a través de la seva pàgina de Facebook el passat dimecres, i l’endemà es van retirar bona part dels residus, tot i que «relativament».
A més, l’associació reclama als veïns civisme i responsabilitat, així com que comuniquin si detecten accions incíviques de persones alienes a la urbanització.





