Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Toni Bou amb 39 anys, 40 títols mundials

    07/09/2026

    Tres persones citades a declarar arran d’una denúncia d’Aliança Catalana

    07/09/2026

    El Servei de Rehabilitació de l’Hospital Universitari d’Igualada consolida les noves línies d’atenció especialitzada

    07/09/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    29.9 °C
    IGUALADA
    • 07/09/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Cultura»Art»La vilanovina Noa Parra Hidalgo viu amb il·lusió la seva primera mostra internacional a Barcelona
    Art Destacats

    La vilanovina Noa Parra Hidalgo viu amb il·lusió la seva primera mostra internacional a Barcelona

    Per Redacció29/04/20262 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    La vilanovina Noa Parra Hidalgo ha viscut amb gran il·lusió la seva participació en la mostra internacional de fotografia celebrada a la Shimmy Gallery de Barcelona. Dies després de veure les seves fotografies exposades entre talent emergent d’arreu, encara està assimilant l’emoció d’una experiència que va començar a viure intensament des del moment en què va rebre la notícia.

    Les seves dues obres parteixen d’una mirada poètica sobre la ciutat i connecten plenament amb el concepte que volia transmetre: dos primers plans de músics de carrer al barri Gòtic, captats amb exposicions ràpides per reflectir el contrast entre el turisme efímer i l’essència que perdura.

    La mostra —impulsada per l’agència Monad Agency— va reunir més de 300 persones a la galeria, que va quedar petita davant l’afluència de públic, amb moments de cua per accedir-hi.

    Durant l’esdeveniment, Parra també va poder conversar amb Dez, fundador de l’agència organitzadora, a qui va explicar el concepte de les seves fotografies. “A ell li van agradar”, expressa contenta, i assegura que va ser “molt atent i amable”.

    La jove fotògrafa valora molt positivament l’experiència, tant per l’interès del públic com per l’oportunitat de conèixer altres artistes, tot i reconèixer que la timidesa i els nervis van limitar les interaccions. Explica que l’ambient la va sorprendre, ja que, tot i tractar-se d’una mostra a Barcelona, molts dels autors provenien d’altres llocs.

    Veure les seves fotografies exposades en un context internacional i davant de tanta gent ha estat, segons explica, un moment d’una gran emoció i il·lusió.

    Redacció

    Posts relacionades

    Toni Bou amb 39 anys, 40 títols mundials

    07/09/2026

    Tres persones citades a declarar arran d’una denúncia d’Aliança Catalana

    07/09/2026

    L’Improshow arriba a Igualada amb una funció solidària a benefici de l’Associació Contra el Càncer

    07/09/2026

    Els veïns del Xaró al·leguen contra el projecte d’asfaltat per manca de participació i deficiències tècniques

    07/09/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    Quan es disfressa d’invasió la manca d’humanitat

    17/08/20262 Minuts de lectura

    La crisi migratòria a Ceuta no és cap accident espontani, sinó el resultat d’una estratègia…

    Opinió

    Una invitació

    17/08/20262 Minuts de lectura

    Ja arriben les barques velles/ja arriben les traineres,/ja ve la meva estimada Rosa del Port./…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.