La lluita contra el canvi climàtic i contra la generació de residus com el plàstic ha estat una de les grans protagonistes de la rua de Carnestoltes 2020 d’Igualada.
El primer premi va ser per a la comarsa «El monstre del mar» de l’escola Maristes d’Igualada. El segon premi va ser per a la proposta «L’endemà», de l’Associació Camp del Rei de Vilanova del Camí. El tercer premi va ser per a la comparsa «La terra és teva», de l’escola Mare del Diví Pastor d’Igualada. El jurat va donar una menció especil per a la comparsa «Faunes protectors» d’Igualada per la seva crítica constructiva.
La carrossa amb el Rei Carnestoltes anava a càrrec enguany del grup Mal Llamp d’Igualada, com a cloenda dels actes del 30è aniversari de l’entitat.
Fotos: Cultura Igualada