L’Ajuntament d’Igualada promou una nova edició de la campaña Igualada Slow Shopping, una activitat de dinamització comercial que té l’objectiu de despertar l’interès per la compra local i conscienciar sobre la importància de donar suport al comerç de proximitat.
Aquesta iniciativa busca atraure nous compradors i fidelitzar els que un establiment pot tenir, amb la participació de 58 comerços que oferiran descomptes del 4 al 9 de novembre, coincidint amb la celebració del Festival Rec.0.
La campanya consisteix en l’oferta de promocions especials que realitzen comerços i restaurants, convertint-se així en una activitat més de promoció de la ciutat i del seu comerç. Els descomptes i promocions es podran consultar al web comercigualada.cat/igualada-slow-shopping. A més, tots els establiments participants estaran identificats amb un vinil distintiu davant dels seus locals.
També s’han editat 10.000 mapes de la ciutat amb els diferents establiments participants que seran distribuïts en diversos punts de la ciutat i al Rec Stores.
El regidor de dinamització econòmica de l’Ajuntament d’Igualada, Jordi Marcè, anima a tothom a gaudir d’aquests descomptes i recorda que «apostar pel comerç de proximitat és essencial per a la vitalitat de la nostra ciutat.»