L’Igualada Hoquei Club ha presentat a l’Ajuntament d’Igualada “Veus i Memòria”, l’acte central de commemoració del 75è aniversari de l’entitat, que tindrà lloc el proper dilluns 25 de maig de 2026 al Teatre Municipal l’Ateneu.
La presentació ha servit per donar a conèixer una gala concebuda com un espai de trobada, reconeixement i celebració de la història del club, amb l’objectiu de reunir diferents generacions vinculades a l’Igualada Hoquei Club i posar en valor el llegat esportiu, social i emocional de l’entitat al llarg dels seus 75 anys d’història.
Un dels eixos principals de la nit serà l’estrena dels podcasts commemoratius del 75è aniversari, una producció audiovisual que recull testimonis i converses de protagonistes de diferents dècades de la història arlequinada. El projecte vol preservar la memòria del club a través de les vivències de jugadors, entrenadors, directius i persones vinculades a l’entitat.
A més de la presentació dels podcasts, “Veus i Memòria” inclourà diferents reconeixements i homenatges, així com espais dedicats als patrocinadors, col·laboradors i persones que han contribuït al creixement i consolidació del club durant aquests 75 anys.
És una gala que neix amb la voluntat de fer club, reforçar el sentiment de pertinença i celebrar una història compartida que forma part del patrimoni esportiu i social de la ciutat. Amb aquest acte, l’Igualada Hoquei Club continua desenvolupant el programa d’activitats commemoratives del seu 75è aniversari, una celebració que durant tota la temporada està posant en valor la trajectòria i la identitat arlequinada.





