L’empresa igualadina Trilogi, dedicada a oferir solucions per al comerç electrònic, va tancar l’any 2016 amb una facturació de 3,3 milions d’euros, un 36,4% més que l’any anterior. L’objectiu de la companyia per aquest 2017 és arribar a 4 milions d’euros de facturació. El creixement s’espera especialment al mercat asiàtic, on l’empresa va incrementar un 70% la facturació l’any passat.
A part de la seva seu central d’Igualada, la firma té delegacions a Hong Kong i Xangai, a més d’una oficina que va obrir a Barcelona l’any passat. Actualment l’empresa dona servei a més de trescentes marques, entre les quals destaquen Media Markt, Lacoste, Herman Miller, Volkswagen, Munich i Yerse.
L’empresa, nascuda a Igualada el 1999 sota el guiatge de Màrius Rossell, deixa enrere la marca original i aposta per un nou nom per continuar la seva aposta pel mercat global: TLG Commerce.
Al llarg d’aquest any, l’empresa té previst presentar una nova eina que “connectarà les marques amb els consumidors d’una forma més directa”, segons expliquen des de la companyia. En la mateixa línia, TLG Commerce llençarà una nova eina que permetrà facilitar la presa de decisions en temps real a les botigues en línia.