Inici Art L’artista plàstic igualadí Xavier Mula exposa la seva obra ‘Rituals’ a Mèxic

L’artista plàstic igualadí Xavier Mula exposa la seva obra ‘Rituals’ a Mèxic

COMPARTIR

L’il·lustrador i dissenyador igualadí Xavier Mula exposa actualment la seva obra pictòrica Rituals a la Galeria Potosí de San Miguel de Allende, a Mèxic.

La mostra, impulsada i comissariada per l’escultor Juan Luis Potosí, sorgeix arran de la residència artística que l’artista mexicà va dur a terme l’estiu passat a l’espai creatiu La Maca, al barri del Rec d’Igualada. D’aquella primera trobada i connexió artística entre tots dos creadors neix ara aquesta exposició a la galeria mexicana, que acull l’obra pictòrica de Xavier Mula i posa en relleu la seva vessant més personal i expressiva.

Conegut per la seva trajectòria com a il·lustrador i dissenyador, Xavier Mula ha treballat per marques i organitzacions internacionals com UEFA, IKEA o Ferrari, així com per editorials d’arreu del món. La seva feina també ha estat reconeguda amb diversos premis i distincions internacionals.

Paral·lelament, desenvolupa una obra pictòrica marcada per colors vibrants, composicions dinàmiques i un llenguatge visual directe, profundament connectat amb el seu univers com a il·lustrador.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*