Inici Art L’artista igualadina Sílvia Guillén participarà en projectes a París, Barcelona i Tarragona

L’artista igualadina Sílvia Guillén participarà en projectes a París, Barcelona i Tarragona

COMPARTIR

L’artista igualadina Sílvia Guillén viu un any de reconeixement i projecció internacional amb la participació en esdeveniments de prestigi a París, Barcelona i Tarragona, i la selecció del seu audiovisual Pell amb Pell a la 7a Mostra Internacional d’Audiovisuals d’Artesania.

Després de presentar al Museu de la Pell d’Igualada l’exposició «The Art of Rebirth. The Journey Back Home», fruit d’un procés creatiu de set anys, Guillén ha estat seleccionada per mostrar la seva obra a la reconeguda exposició 1000 Vases (París, durant la Design Week, setembre 2025). També formarà part de Contemporània Barcelona 2025, la gran trobada internacional de l’alta artesania contemporània que tindrà lloc al Palau Reial de Pedralbes a l’octubre.

En paral·lel, presentarà a la galeria Personal de Tarragona una exposició preview vinculada a Contemporània, on estrenarà la seva nova obra CHIRON, la mà que cura, peces orgàniques que simbolitzen el pas de ferida a saviesa.

L’audiovisual Pell amb Pell, performance que explora el diàleg primigeni entre cos i matèria, ha estat seleccionat per a la 7a Mostra Internacional d’Audiovisuals d’Artesania (CCAM). La gala se celebrarà el 27 de setembre al Disseny Hub Barcelona i posteriorment es podrà veure a Filmin i en itinerància arreu de Catalunya. L’obra va ser enregistrada al Museu de la Pell d’Igualada amb el suport del Museu, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament d’Igualada. A més, el Museu de la Pell també ha estat seleccionat amb un audiovisual propi, que s’exhibirà a la Mostra juntament amb la resta de peces nacionals i internacionals.

«Per mi és un any de floreixement creatiu, una oportunitat per compartir la meva mirada íntima sobre la transformació i la identitat a través de l’art i la matèria», afirma Sílvia Guillén.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*