Inici Destacats L’Ajuntament d’Igualada proposa nous tallers gratuïts per a persones emprenedores i empreses

L’Ajuntament d’Igualada proposa nous tallers gratuïts per a persones emprenedores i empreses

COMPARTIR

El Departament de Dinamització Econòmica de l’Ajuntament d’Igualada, amb la col·laboració de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic de la Diputació de Barcelona, proposa diverses activitats formatives per a l’acompanyament de persones emprenedores i la consolidació i el creixement d’empreses.

La primera formació serà Com separar les finances personals del negoci. Analitza i organitza els teus diners. Un dels principals problemes d’una persona emprenedora és no separar les despeses i els ingressos. L’objectiu del taller és treballar l’educació i planificació financera personal.

En el decurs se la sessió es treballarà com organitzar i analitzar les finances, com definir objectius financers i es donaran idees per controlar i separar els diners i alguns consells per estalviar i arribar a final de mes.

El taller està adreçat principalment a persones emprenedores, persones autònomes i empreses que tinguin un projecte o negoci i vulguin saber educació financera personal.

La formació anirà a càrrec d’Elisa Martínez, Diplomada en Ciències Empresarials, Postgrau en Màrqueting digital i creació de funnels de vendes i formadora a la UAB, la Cambra de Comerç, la Diputació de Barcelona, Ajuntaments i en empreses com Grup Seat/Volkswagen, Bimbo, Novartis, Editorial Edebé, LaSalle, etc.

L’activitat tindrà una durada de 4 hores i es realitzarà el dia 22 de setembre 15 a 19 h de manera presencial a les instal•lacions d’IG-Nova Tecnoespai (Av. Barcelona, 105).

La segona activitat serà Dissenya la teva estratègia de networking professional (ben fet) i crea connexions efectives per al teu negoci. Més del 80% dels projectes, col·laboracions i negocis provenen del networking professional (ben fet). Però no és tan important que et coneguin, sinó que et recordin en el moment oportú. Per això, cal dissenyar una bona estratègia amb un pla d’actuació adequat.

L’objectiu de la formació és conèixer les teories del networking i aplicar les seves variables, fases i eines que et permetran incorporar aquesta potent disciplina al teu negoci i/o projecte empresarial.

La formació s’adreça principalment a empreses i/o persones emprenedores de tots els sectors i àmbits que vulguin conèixer i aplicar els elements necessaris per integrar la potència d’un bon networking professional a la seva activitat professional i/o empresarial diària.

La sessió serà impartida per Rosaura Alastruey, Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques i considerada pionera en la introducció del networking professional al nostre país. És conferenciant, investigadora i professora a prestigioses universitats, escoles de negoci nacionals i empreses privades.

La formació tindrà una durada de 5 hores i es realitzarà el dia 6 d’octubre de 15 a 20 h de manera presencial a les instal•lacions d’IG-Nova Tecnoespai (Av. Barcelona, 105).

La tercera activitat, Com ser una persona venedora més efectiva, permetrà definir les característiques i qualitats que ha de tenir tot/a venedor/a i com les pot desenvolupar per assolir els seus objectius i els de la seva empresa.

En el decurs de la sessió s’analitzarà el procés de la venda, quins actors intervenen en una venda, quines són les qualitats imprescindibles en tota persona venedora, què és la persona venedora realment i com ha de guanyar-se al/la client/a, l’entrega de l’oferta i el seu seguiment, els errors imperdonables en el seguiment, la trucada telefònica, el tractament d’objeccions, les tècniques de venda, les tècniques de tancament i es realitzaran exercicis de role-play.

L’activitat està adreçada principalment a persones emprenedores, empresaris i professionals que vulguin millorar les seves habilitats comercials.

La sessió anirà a càrrec de Ramón Esteban, especialitzat en l’anàlisi i diagnòstic de les empreses en l’àmbit comercial. Ha participat en diferents programes d’acompanyament i coaching individualitzat, a emprenedors i és formador en Ajuntaments, PIMEC, CECOT, Barcelona Activa, etc.

La sessió tindrà lloc el dia 19 d’octubre de 15 a 20 h i es realitzarà de manera presencial a les instal·lacions d’IG-Nova Tecnoespai (Av. Barcelona, 105).

La quarta activitat, El contingut és el rei. Taller d’estratègia i creació de contingut de valor, permetrà diferenciar els continguts publicitaris dels continguts de valor, crear una estratègia de continguts que serveixi als objectius de l’empresa i aprendre a redactar i crear continguts atractius.

En el decurs de la sessió s’analitzarà l’estratègia de continguts pas a pas, l’anàlisi prèvia de la situació actual (marca, mercat i públic), la definició d’objectius, els usuaris i audiència, què comuniquem i com?, la creació de continguts de valor en funció dels objectius, la tàctica, l’execució, accions a desenvolupar i plans de postejats, l’anàlisi dels resultats, i es proporcionaran consells de redacció i disseny per crear continguts a les xarxes

L’activitat està adreçada principalment a empreses i, en concret, tant al personal directiu com a persones responsables de les diferents àrees de gestió, especialment de comunicació i màrqueting, interessades a crear continguts per potenciar i millorar la presència digital del negoci.

La formació serà impartida per Tona Codina, consultora i redactora creativa. És formadora in-company en redacció publicitària, comunicació empresarial, xarxes socials, màrqueting i atenció al client en empreses i altres entitats i professora del Postgrau per a emprenedors a l’IEBS.

La formació tindrà lloc els dies 25 i 27 d’octubre de 9:30 a 13:30 h i es realitzarà de manera online a través de la plataforma Zoom.

Tots els tallers de formació són gratuïts i les places limitades. Podeu consultar el programa complet dels cursos i formalitzar les vostres inscripcions a través de l’enllaç web https://www.ignovaigualada.com/aula. Per a més informació, podeu contactar amb IG-Nova Tecnoespai al 93 806 65 55.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*