Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Comença la tala d’arbres a la zona afectada per l’incendi de Carme per evitar l’erosió del sòl en cas de pluges

    13/10/2026

    L’Ajuntament d’Igualada celebra l’acte d’entrega de medalles i reconeixements de la Policia Local en el marc de la festivitat de Sant Rafel

    13/10/2026

    Montbui celebra l’homenatge a les noces en el marc del ‘Montbui Gran’

    13/10/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    19.8 °C
    IGUALADA
    • 13/10/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Política»Igualada dóna suport a Joan Coma
    Política

    Igualada dóna suport a Joan Coma

    Per Redacció28/12/20161 Minut de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    Mig centenar de persones s’han concentrat aquest dimarts al vespre davant l’Ajuntament d’Igualada per donar suport al regidor de l’Ajuntament de Vic Joan Coma que ha estat detingut per no haver-se presentat a l’Audiència Nacional a declarar. L’acte, on s’ha llegit el manifest de suport, ha comptat amb la presència de l’alcalde d’Igualada, Marc Castells, i regidors del govern, d’ERC, CUP i Decidim Igualada. El portaveu de la confluència d’esquerres, Dario Castañé, ha estat l’encarregat de llegir el manifest. A la concentració de la capital de l’Anoia hi ha assistit la diputada de Junts pel Sí, Alba Vergés. També s’hi han sumat membres de les entitats sobiranistes, ANC i Òmnium Cultural.

    El regidor de la CUP de Vic Joan Coma compareixerà aquest dimecres a primera hora del matí davant l’Audiència Nacional per haver demanat la desobediència civil a les institucions espanyoles i a les resolucions del Tribunal Constitucional en un ple municipal el 2015.

    igualada-joan-coma igualada-joan-coma-2

    Alba Vergés CiU CUP Decidim Igualada ERC Igualada Joan Coma Marc Castells
    Redacció

    Posts relacionades

    ARA Igualada reclama que l’Ajuntament d’Igualada estudiï la possibilitat de donar continuïtat al gimnàs de Cal Font

    12/10/2026

    El PSC insta a escoltar el manifest ciutadà en contra dels llums i banderetes de la plaça

    11/10/2026

    El PSC celebra l’inici de les obres de soterrament del tren

    10/10/2026

    ARA Igualada qüestiona l’evolució de l’endeutament municipal malgrat el nivell de l’IBI

    05/10/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    On Tour

    05/10/20263 Minuts de lectura

    Amb aquesta expressió anglesa es pot definir la vida del grup de teatre ebrenc Terra…

    Opinió

    Maricarmen, el teu fill és l’últim a sortir de la mani!

    03/10/20264 Minuts de lectura

    Milers de flors tornen a germinar a les voreres: una multitud de joves i grans…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.