Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Mor un home de 39 anys en caure de la teulada on feia tasques de manteniment a Igualada

    04/09/2026

    Igualada commemora la Diada amb un acte institucional que inclourà la conferència de Jaume Clotet i la hissada de la Senyera

    04/09/2026

    Més de 500 joves i adolescents participen a les activitats d’estiu de l’Ajuntament d’Igualada

    04/09/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    19.9 °C
    IGUALADA
    • 05/09/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Destacats»Igualada continua la millora del Polígon de Les Comes amb l’arranjament de la vorera nord de l’avinguda d’Europa
    Destacats Economia

    Igualada continua la millora del Polígon de Les Comes amb l’arranjament de la vorera nord de l’avinguda d’Europa

    Per Redacció25/10/20223 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    Aquesta setmana han començat les obres de millora de la 3a Fase de Modernització del Polígon Industrial de Les Comes. En aquesta fase s’està millorant la vorera nord de l’Avinguda d’Europa entre els carrers Irlanda i Dinamarca amb inversió de 400.000€.

    L’alcalde d’Igualada, Marc Castells, acompanyat del regidor de Dinamització Econòmica, Jordi Marcè i el president de l’Associació d’Empresaris del Polígon Industrial de Les Comes, Joan Mateu, ha estat l’encarregat de presentar aquestes obres que tindran una durada de 5 mesos i seguiran el mateix format que els carrers que ja s’han millorat al polígon des de 2019, com son els de Gran Bretanya, Alemanya, Itàlia i Luxemburg.

    Castells ha explicat que la vorera nord de l’Avinguda d’Europa es farà més ampla i accessible i comptarà amb nou enllumenat molt més eficient energèticament. En aquest sentit, Castells, ha explicat que aquestes millores “permetran tenir un polígon adaptat al segle XXI, accessible, eficient, atractiu i funcional com volem que sigui tota la nostra ciutat”.

    L’alcalde d’Igualada ha fet referència al fet que s’arranja també una zona molt important pels vianants que recorren l’Anella verda ja que per aquest tram hi ha l’accés que connecta la ciutat amb el mirador de Montserrat. Castells ha destacat que aquesta millora és doble “ja que facilita l’accés a l’Anella Verda alhora que arranja i dignifica una de les entrades a la ciutat i al polígon que va millorar-se amb la construcció de la nova rotonda al carrer Dinamarca que ha facilitat la circulació i distribució del trànsit”.

    Castells ha explicat que aquest pla de millora es realitza sempre de la mà de l’Associació d’Empresaris del Polígon Industrial de Les Comes (AEPIC). Joan Mateu, el president de l’entitat, ha valorat molt positivament aquesta millora que any rere any transforma totalment una zona del polígon. Mateu ha destacat “que des de l’AEPIC contribuïm en decidir quin és el tram més necessari per arranjar i quines són les necessitats que tenim com a polígon per ser competitius, atractius i funcionals”. Mateu ha volgut destacar el compormís de l’Ajuntament d’Igualada en aquest pla “cada any hi ha hagut una inversió en el nostre polígon i realment suposa un canvi substancial pel que fa a la mobilitat i a l’eficiència dels trams que ja s’han millorat”.

    La inversió total que s’ha fet en la modernització del polígon fins ara és de 3’3 milions d’euros, 1’7 d’aquests han estat finançats per la Diputació de Barcelona.

    Igualada Les Comes polígon
    Redacció

    Posts relacionades

    Mor un home de 39 anys en caure de la teulada on feia tasques de manteniment a Igualada

    04/09/2026

    Igualada commemora la Diada amb un acte institucional que inclourà la conferència de Jaume Clotet i la hissada de la Senyera

    04/09/2026

    laBastida del Rec, 15 anys de cultura

    04/09/2026

    Es reprenen les obres de millora de la Rambla de Sant Isidre

    04/09/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    Quan es disfressa d’invasió la manca d’humanitat

    17/08/20262 Minuts de lectura

    La crisi migratòria a Ceuta no és cap accident espontani, sinó el resultat d’una estratègia…

    Opinió

    Una invitació

    17/08/20262 Minuts de lectura

    Ja arriben les barques velles/ja arriben les traineres,/ja ve la meva estimada Rosa del Port./…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.