Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Els Festivals Alta Segarra tanquen la novena edició amb prop de 600 espectadors

    08/08/2026

    La Diputació destinarà més d’un milió d’euros a la renovació d’equipaments culturals de l’Anoia

    07/08/2026

    Els Prats de Rei celebrarà la Festa Major del 10 al 16 d’agost

    07/08/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    27.7 °C
    IGUALADA
    • 08/08/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Poliesportiu»Igualada acollirà el Campionat d’Espanya de Gimnàstica Estètica
    Poliesportiu

    Igualada acollirà el Campionat d’Espanya de Gimnàstica Estètica

    Per Redacció27/12/20162 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    Els propers dies 7, 8 i 9 d’abril del 2017 Igualada acollirà per primera vegada el 13è Campionat d’Espanya de gimnàstica estètica de grup. Es farà al pavelló de les Comes i s’espera una gran participació d’equips de tot l’estat, aproximadament uns 60 – 65 equips, amb un total d’unes 530 gimnastes i unes 15 jutges.

    La Gimnàstica Estètica de Grup és un esport jove, majoritàriament femení, ni què des d’aquesta temporada, s’incorpora oficialment la categoria mitxta. Aquesta modalitat gimnàstica va començar a desenvolupar-se als països nòrdics, concretament a Finlàndia contemplant en la seva filosofia la combinació de l’art coreogràfic, harmonia i naturalitat dels elements tècnics saludables, que permet practicar-la a qualsevol edat, amb un mínim de 6 gimnastes a pista i un màxim de 10, mentre que poden estar inscrites fins a 14. És per aquest motiu que moltes gimnastes que als 16 anys decideixen deixar la Gimnàstica Rítmica degut a la seva exigència corporal, passen a treballar i introduir-se en la Gimnàstica Estètica de Grup. Gràcies a la GEG poden seguir dedicant-se a l’esport que els hi agrada fins a una edat il·limitada.

    La base de la GEG radica en els seus moviments corporals, naturals que la diferencien de la resta d’esports. Tota coreografia ha de contemplar una sèrie de continguts molt específics, en primer lloc ha de tenir una temàtica o història, la qual s’ha de reproduir i fer entendre tant a jutgesses com al públic, també una sèrie d’exigències tècniques (valoració tècnica), un nombre d’aspectes mínims a tenir en compte a l’hora d’unificar i incloure aquestes dificultats (valoració artística) i una forma concreta i específica d’execució (valoració de l’execució). Aquesta coreografia serà puntuada per un jurat especialitzat.

    L’Igualada Club Gimnàstic Aula ja ha començat a treballar en els preparatius per aconseguir l’èxit d’aquest esdeveniment, amb l’objectiu de que les gimnastes puguin gaudir-ne. El club participarà activament en l’organització i en la competició, amb l’equip de la categoria infantil 12-14 format per Mariel·la Espinalt, Carla Cervera, Dana Pijoan, Sheila García, Lia Vidal, Alina Gili, Marta Alonso, Violeta Aguilera i Berta Enrique.

    Club Gimnàstic Aula gimnàstica rítmica Igualada
    Redacció

    Posts relacionades

    Josep Pons, campió del torneig d’escacs del barri de Xauxa

    06/08/2026

    L’Aura i el Leo, dos joves gimnastes igualadins brillen al Campionat d’Espanya de Gimnàstica Artística

    25/07/2026

    Èlia Torras (Anoia Club Gimnàstic), subcampiona d’Espanya als 9 anys

    13/07/2026

    Èxits dels esportistes del Furio Jol Vilanova del Camí

    11/07/2026



    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    En lluita pel Consorci Sanitari de l’Anoia

    16/07/20262 Minuts de lectura

    Estimada ciutadania, El personal del Consorci Sanitari de l’Anoia us entenem perfectament. Sabem que esteu…

    Opinió

    Incendis: només foc?

    16/07/20263 Minuts de lectura

    Sembla veraç la informació que nou de cada deu incendis tenen causa humana. Es pot…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.