Inici Blocs Hem fet una V molt gran i bonica…

Hem fet una V molt gran i bonica…

COMPARTIR

Tots els catalans i catalanes de convicció i de sentiment, anàvem contents i feliços, joiosos i il·lusionats, semblava la continuació de les Festes majors dels nostres pobles, sabíem que volíem, o sabem, per això no se’ns veia amoïnats, només patíem per si algú malèfic vingués a provocar-nos, a trencar el civisme, la pau. Doncs no, ha estat una manifestació immensa en qu no sols la quantitat, sinó la qualitat de tothom, `ha fet possible un acte de civisme, majestuós, patriota, solemne, democràtic…

 

Només sortint d’Igualada i entrar a l’Autovia, quedàrem estranyats de tants turismes i autocars, quasi en retenció… “no i haurà pas un accident ?” pensàvem, doncs no, les cues i eren fins a Barcelona, però es circulava correctament, però sí que érem més dels que imaginàvem.  Tot ben organitzat, ben pensat, sense problemes, l’Assemblea i Òmnium s’han cobert de glòria, els municipis per la independència també, ja ho deia Vila d’Abadal, “hem fet una cosa que semblava impossible. Junts som invencibles”. Carme Forcadell : “votar i guanyar el 9-N està únicament a les nostres mans”.  Muriel Casals : “la voluntat democràtica d’un poble està per damunt de l’opinió d’un tribunal partidista de Madrid”.

 

[Img #17099]I ara què ? ens preguntem, doncs hem de seguir i adaptar-nos a cada una de les situacions que vindran, però de moment cal complir l’agenda que s’ha marcat, sense por, sense defallir, sense dubtes, ja tindrem temps d’actuar en qualsevol canvi que es produeixi.  

 

Altres també deien…. Cleries : “Rajoy ha de respectar la Llei de Consultes perquè és tan vàlida com qualsevol altre llei i el 9-N votarem per demostrar que som un poble lliure”. Turull : “no ens tremolaran les cames per defensar la democràcia”. Rull : “el que ens van treure fa 300 anys per la força ho recuperarem ara amb les urnes”.  President Mas : “la unitat popular és absolutament fonamental i treballaré perquè els interessos polítics no passin per sobre d’aquesta hora gran que viu Catalunya”… “No hi ha cap altre país o societat del món que tingui un grau de mobilització d’aquesta categoria” … “No es pot impedir votar un poble que vol votar” i  Oriol Junqueras : “hi ha un mandat i una majoria democràtica, volem votar”… “Si el 9-N és com un 11 de setembre amb els carrers de Catalunya plens de gent i amb 8.000 col·legis electorals oberts, no hi ha cap dubte que votarem i guanyarem”… sentenciava.

 

Amics i amigues lectors, ja no comento el que diu la caverna de l’Estat, per no amargar-vos el dia, escoltem però no hem fem cas, no ens deixem influenciar, (no per els cants de sirena) no, més aviat pels lladrucs, infàmies, mentides, injuries, amenaces, etc. que des dels diferents aparells de l’Estat ataquem al President hi ha tot Catalunya, ja que no els hi cap al cap, que la seva última colònia se’ls escapi de les mans. Cosa que si ens haguessin tractat amb una mica d’estimació, ni se’ns haguera passat per la ment, a tanta gent, el plantar-nos.

 

 

Ara no baixem la guàrdia, fem les nostres coses de cada dia, però atents en aquesta unitat que diu el President i fem saber en aquells que dubten, que el millor és poder crear altre vegada un país lliure, un Estat millor amb una llibertat sana, democràtica, amb un esperit solidari envers totes les persones que viuen i treballen a Catalunya.

 

Però com sempre dic, cal tenir la voluntat de canvi, des d’un mateix, res no canviarà si cadascun de nosaltres no entra en el rol de la bona voluntat, del seny, de fer les coses bé i sempre pensant amb tota la comunitat, i sinó, recordeu el que es pot fer junts = 3 grans manifestacions en la que cadascuna a superat l’altre i això ho hem fet nosaltres, la societat civil, imagineu per un moment la gran força que té Catalunya anant tots junts sempre, amb unitat de la societat i els partits polítics, en lloc de criticar-nos i barallar-nos uns amb els altres.

 

Per acabar, dir-vos que escoltem aquest dies el que diran i faran al Parlament Català, per saber fer costat al que serà el pas definitiu cap una llibertat com a país, diguin el que diguin.

 

VISCA L’ESTAT CATALÀ !! 

 

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*