Inici Societat Ensenyament preveu suprimir quatre grups de P3 a l’Anoia el proper curs

Ensenyament preveu suprimir quatre grups de P3 a l’Anoia el proper curs

COMPARTIR

El Departament d’Ensenyament preveu iniciar el curs escolar 2018-2019 amb quatre grups menys de P3 en centres públics.

Així, pel proper curs s’ofereixen 38 grups de P3 en escoles públiques (4 menys que el curs anterior) i es mantenen els 17 grups de P3 en escoles concertades. En xifres absolutes, es preveuen 1.397 places de P3, prop de 70 menys que el curs anterior.

Fonts dels Serveis Territorials de la Catalunya Central han explicat que la supressió de línies obeeix a fluctuacions del padró d’habitants, tant a descensos com a augments.

En aquest sentit, els 4 grups menys de P3 són el resultat d’un nou grup a Piera –a l’escola Herois del Bruc- i de cinc grups menys en altres municipis de la comarca.

Els centres que inicien la supressió d’una línia amb la desaparició d’un grup de P3 són l’escola Renaixença dels Hostalets de Pierola, l’escola Castell d’Òdena l’escola García Lorca de Santa Margarida de Montbui i l’escola Pompeu Fabra de Vilanova del Camí. L’escola Mare de Déu del Portal, als Prats de Rei, perdrà l’equivalent a un grup de P3 de la ZER Vent d’Avall, formada per les escoles de Prats de Rei, Sant Martí de Sesgueioles, Copons i Castellfollit de Riubregós.

Pel que fa l’educació secundària, Ensenyament preveu dos grups més de primer curs d’ESO (39 en centres públics enlloc dels 37 del curs passat), mantenint els 16 grups en centres concertats. Les places ofertades en 1r d’ESO són 1.638, prop d’un centenar més que el curs anterior.

FER UN COMENTARI

*