El passat diumenge 17 de maig es va celebrar una nova edició de la Travessa de Sitges, una competició on els 270 nedadors/es convocats han de seguir la costa de Sitges durant 2 km nedant pel mar.
En aquesta edició, que tot i el sol hi havia una aigua de mar molt freda, hi van participar dos esportistes de la secció de Màsters d’aigües obertes, el Daniel Ortiz i la Victòria Sabater, amb molt bons resultats.
Així, el Daniel Ortiz es va proclamar campió absolut essent el primer en acabar la cursa de tots els participants, amb un temps de 30:59. La Victòria Sabater va assolir la posició 58 de totes les dones i 19 de la seva categoria amb un temps de 51:21.
Els Màsters CNI continuen recollint bons resultats en aquesta temporada 2026, havent properes competicions i nous reptes les properes setmanes.





