El passat dissabte 16 de maig, el grup de teatre amateur La Frontera amb seu a Jorba va estrenar amb gran èxit l’obra “La pell fina”, de Carme Marfà i Yago Alonso, a l’Ateneu de Tous.
La representació va reunir més d’un centenar d’espectadors, que van gaudir d’una interpretació intensa i dinàmica per part del grup. Durant els 75 minuts de funció, els actors i actrius van saber combinar moments de tensió amb escenes carregades d’humor, aconseguint arrencar nombroses rialles del públic i mantenir-ne l’atenció en tot moment.
Des de la companyia han volgut expressar el seu agraïment a l’Ateneu i a l’Ajuntament de Tous per l’acollida rebuda, així com a totes les persones assistents que van fer possible aquesta estrena tan especial.
El grup ja es prepara per a la propera representació, que tindrà lloc el diumenge 31 de maig al Cafè Teatre Unió Jorbenca, on tornaran a portar a escena “La pell fina”.





