Inici Destacats Els anoiencs La Frontera estrenen ‘La pell fina’

Els anoiencs La Frontera estrenen ‘La pell fina’

COMPARTIR

El passat dissabte 16 de maig, el grup de teatre amateur La Frontera amb seu a Jorba va estrenar amb gran èxit l’obra “La pell fina”, de Carme Marfà i Yago Alonso, a l’Ateneu de Tous.

La representació va reunir més d’un centenar d’espectadors, que van gaudir d’una interpretació intensa i dinàmica per part del grup. Durant els 75 minuts de funció, els actors i actrius van saber combinar moments de tensió amb escenes carregades d’humor, aconseguint arrencar nombroses rialles del públic i mantenir-ne l’atenció en tot moment.

Des de la companyia han volgut expressar el seu agraïment a l’Ateneu i a l’Ajuntament de Tous per l’acollida rebuda, així com a totes les persones assistents que van fer possible aquesta estrena tan especial.

El grup ja es prepara per a la propera representació, que tindrà lloc el diumenge 31 de maig al Cafè Teatre Unió Jorbenca, on tornaran a portar a escena “La pell fina”.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*