Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Els Festivals Alta Segarra tanquen la novena edició amb prop de 600 espectadors

    08/08/2026

    La Diputació destinarà més d’un milió d’euros a la renovació d’equipaments culturals de l’Anoia

    07/08/2026

    Els Prats de Rei celebrarà la Festa Major del 10 al 16 d’agost

    07/08/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    21.7 °C
    IGUALADA
    • 09/08/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Cultura»Llibres»El llibre de la Marató. Fil conductor: la solidaritat
    Llibres

    El llibre de la Marató. Fil conductor: la solidaritat

    Per Redacció05/12/20121 Minut de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    [Img #2719]En el llibre de La Marató de TV3 d’enguany, i ja en fa quatre edicions que és publica, s’apleguen un conjunt de textos i il.lustracions que tenen com a fil conductor la idea de la solidaritat. Cada autor i creador ho ha expressat a la seva manera, a través d’una història, d’una reflexió o d’un recurs gràfic. Tots hi han col.laborat generosament i han aportat el talent personal per fer possible aquesta obra conjunta.

    Cada text és un univers de sentit, una mirada, una perspectiva sobre la solidaritat. Junts teixeixen una visió que recupera l’expressió més genuïna de solidaritat. Aquesta no és obra d’un dia, ni es resol en un gest. Tant de bo que aquest llibre sigui un estímul per pensar-la, però, sobretot, per practicar-la.

    El llibre de La Marató d’aquest 2012, subtitulat: ‘Tot està per fer i tot és possible’ és publicat conjuntament per Televisió de Catalunya i Ara LLibres. Des del passat 12 de novembre ja és disponible en paper a totes les llibreries i també a la Botiga en línia de TVC. Disponible en format electrònic a la plataforma de distribució i difusió Libranda, i el seu preu de venda és de 10 euros.

    El llistat d’autors que han participat en aquest llibre de La Marató és extensa i variada: Francesc Torralba, Albert Om, Josep Maria Fonalleras, Andreu Buenafuente, Blanca Busquets, Salvador Macip, Toni Batllori, Carles Capdevila, Sebastià Alzamora, Maria Barbal, Forges i Àlex Rovira. També inclou un text original de Salvador Espriu, titulat: ‘He deixat endarrere el sorral i la barca’. Recordem que el proper any 2013 és commemorarà el centenari del poeta, dramaturg i novel•lista català.

    Redacció

    Posts relacionades

    Gemma Ruiz, Sílvia Soler i Gil Pratsobrerroca, els més prestats de l’any a la Biblioteca Central d’Igualada

    20/07/2026

    Els Clubs de lectura de la Biblioteca d’Igualada han llegit i comentat una seixantena de llibres durant el curs

    26/06/2026

    Castellolí celebra els Jocs Florals i presenta el llibre “Postals de Castellolí 1923–2005”

    24/04/2026

    Divendres, presentació del «Diccionari de les arts visuals a Igualada»

    16/04/2026



    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    En lluita pel Consorci Sanitari de l’Anoia

    16/07/20262 Minuts de lectura

    Estimada ciutadania, El personal del Consorci Sanitari de l’Anoia us entenem perfectament. Sabem que esteu…

    Opinió

    Incendis: només foc?

    16/07/20263 Minuts de lectura

    Sembla veraç la informació que nou de cada deu incendis tenen causa humana. Es pot…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.