Amb el camp força ple d’aficionats, l’Igualada femení va fer els deures aquesta jornada davant d’un Vic amb molta necessitat de puntuar per evitar un descens que encara té massa proper.
L’Igualada va sortit fluix i despistat i això ho van aprofitar les osonenques per avançar-se al marcador quan només es portaven 7 minuts de joc disputats.
El que podia haver estat un gerro d’aigua freda, va esperonar a les locals que, a partir d’aquest moment, van anar agafant les regnes del partit i creant ocasions.
La Judit i la Mariona li dónen la volta al matx
Només va haver d’esperar 10 minuts el públic assistent per veure com la Judit, pujant per la banda dreta, aconseguia el gol que tornava a deixar el marcador igualat.
Malgrat ser un partit travat, amb molts nervis per part de tots dos equips, l’Igualada va fer més mèrits i, pocs minuts després, la Mariona va lluitar una pilota contra diverses rivals fins que va aconseguir engaltar un fort xut que va entrar per tot l’escaire. Amb, el resultat favorable de 2-1 es va anar al descans.
A la segona part, l’Igualada va ser l’amo i senyor del partit, només inquietat per les blanc-i-vermelles en comptades ocasions. El partit, però va continuar travat, més lluitat que jugat, i a mesura que avançaven els minuts, el Vic que s’anava arriscant més i més.
En aquests compassos és on l’Igualada podia haver rematat el partit, amb fins a 4 ocasions clares de gol, però els pals i la portera van fer patir fins al darrer alè. Al final, els tres punts van quedar-se a casa i la tranquil·litat també.
El proper partit es disputa d’aquí a quinze dies pel descans de Setmana Santa. L’Igualada es desplaçarà a Saragossa en un partit que pot ser agònic per les aragoneses de cara a mantenir la categoria.
C.F. IGUALADA (2): Noelia García (portera), Elena Alert (Esther Soler 72?), Araceli Barroso, Marta Cuadras, Janet Mendoza (defenses), Jèssica Pablos (Marta Sáez 46?), Núria Miquel, Míriam Solias (migcampistes), Mariona Marsal, Judit Pablos, Marina Salanova (Aitana Hornas 80?) (davanteres). Entrenadors Santi Ramos i Paco Pablos.
U.E. VIC (1): Sheila Artigas, Júlia Casademont, Aina Badia, Queralt Torradeflot, Ester Serrano (Olga Castaño 68?), Júlia Roca, Carla Ventura, Carla Martínez (Judit Rivero 58?), Marta Líria (Maria del Mar Puig 37?), Maria del Mar Mazuecos, Ester Arnaus. Entrenadora: Ivet Martínez
Gols: 0-1 Aina (7?), 1-1 Judit (17?), 2-1 Mariona (22?)
Àrbitres: Edgar Carmona – Antoni Garcia – Pol Bosch
Incidències: Targetes grogues Mariona (32?), Sáez (46?), Queralt (51?)