Inici Societat El carrer Òdena d’Igualada serà de vianants els dissabtes i festius comercials...

El carrer Òdena d’Igualada serà de vianants els dissabtes i festius comercials de Nadal

COMPARTIR

[Img #2761]L’Ajuntament d’Igualada, responent a una sol·licitud d’Igualada Comerç, tallarà el trànsit de vehicles al carrer Òdena d’Igualada, entre el carrer Galícia i el carrer del Clos, els dissabtes i els festius d’obertura comercial de la present campanya de Nadal.

Aquest col·lectiu, a instàncies dels establiments ubicats en la zona més comercial d’aquesta via, entre el passeig Verdaguer i la Rambla Sant Isidre, ha sol·licitat al consistori la peatonalització del tram. Segons explica Jordi Martínez, el [Img #2762]seu president, altres experiències “han demostrat que la suspensió del trànsit rodat estimula el comerç de manera molt important i, per això, els negocis del carrer Òdena demanen que en les dates més assenyalades es faciliti l’accés dels vianants al seu carrer”.

L’Ajuntament recull la petició aquest Nadal i això farà que el trànsit en aquesta via quedi tallat entre el carrer Galícia i el carrer del Clos entre les 17h i les 21h dels dissabtes 15, 22 i 29 de desembre i del dissabte 5 de gener. A més, el dissabte 8 de desembre, i els diumenges 16, 23 i 30 de desembre, festius d’obertura comercial, hi haurà també pas exclusiu per a vianants durant tota la jornada, entre les 10h i les 21h. A la nit, el trànsit quedarà restablert.

El regidor d’Urbanisme i Mobilitat de l’Ajuntament, Jordi Pont, explica que “durant els dies especificats, l’accés a la plaça de la Creu i rodalies amb cotxe o moto s’haurà de fer pels carrers d’Esquiladors, Sant Vicenç o Delícies i, per això, s’informarà els conductors amb senyalització especial ja a l’alçada del passeig Verdaguer”.

Els comerciants d’aquest tram del carrer Òdena han decorat la via amb motius nadalencs i avets, en un esforç per augmentar l’atractiu d’aquest eix, que ara s’ha de veure completat amb la suspensió del trànsit de vehicles els dies de més afluència de clients.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*