Aquest cap de setmana el Vilanova del Camí Bàsquet Club Endavant ha celebrat la festa de presentació dels seus equips davant de més d’un centenar d’espectadors. L’acte va començar amb l’actuació de quatre equips del Club de Rítmica Sant Roque, que van fer vibrar el públic assistent amb la seva alegria i la bellesa dels seus exercicis.
A continuació, van ser presentats els diferents equips del club, aleví mixt, júnior, sènior femení i sènior masculí. La presidenta del club, Sandra Vidal i el regidor d’esports de l’ajuntament de Vilanova, Antonio Sánchez, van dirigir unes paraules al públic, i finalment les jugadores de l’equip sènior van disputar un torneig de «two balls» que va ser guanyat per la parella formada per Montse Bertrán i Miriam Roldán. Els jugadors de l’equip júnior i sènior van disputar sengles concursos de triples que van ser guanyats per Sergi Brugués i Manu Contreras respectivament.
Des del club agraeixen la presència al públic, al Club de Rítmica Sant Roque, al regidor d’esports i en especial als gerents del club social cafeteria Espà, Loles i Jorge i al patrocinador de l’equip sènior masculí Anoia Motos Yamaha, Jaume Llop, pel seu suport en aquests moments econòmicament difícils.
En l’àmbit esportiu, mala jornada amb tres derrotes i un partit ajornat.
El partit de l’aleví mixt va ser suspès a causa de la pluja. L’equip júnior va perdre 29-76 davant el CB SAB B. Van jugar D. Velasco, S. Gálvez, T. Rodríguez (6), A. Moreno (8), C. Rodríguez (8), C.Latorre, A. Nebrera (4), D. Sánchez, S. Brugués (3), S. Caballero i J. Sánchez.
L’equip sènior masculí va perdre davant el CB MONTSENY CET10 per 38-64. Van jugar R.Pons(8), F. Leno (2), S. El Harchi (2), V. Ajenjo, O. Borrega (4), D. Jurado, G. Pons, M.Contreras(6), S. Rodríguez (11), A. Vilalta (5) i A. Díaz.
Finalment l’equip sènior femení va perdre davant del BARÇA CBS B per 43 a 55, en un partit decidit a l’últim quart, ja que al final del tercer es va arribar amb el marcador empatat a 38. Van jugar C. Vidal (2), C. Oller (4), E. Sellarés, C. Conill (12), L. Noguera (2), A. Vives, R. Queraltó (19) i M. Bertrán (4).