Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Els Festivals Alta Segarra tanquen la novena edició amb prop de 600 espectadors

    08/08/2026

    La Diputació destinarà més d’un milió d’euros a la renovació d’equipaments culturals de l’Anoia

    07/08/2026

    Els Prats de Rei celebrarà la Festa Major del 10 al 16 d’agost

    07/08/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    26.6 °C
    IGUALADA
    • 08/08/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Societat»Dos morts en un xoc entre un cotxe i un camió a la C-15 a Capellades
    Societat

    Dos morts en un xoc entre un cotxe i un camió a la C-15 a Capellades

    Per Redacció05/06/20181 Minut de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    Un home de 28 anys, nacionalitat marroquina i veí de Sant Sadurní d’Anoia i un home de 43 anys, nacionalitat espanyola i veí d’Igualada, són les dues víctimes mortals del xoc entre un cotxe i un camió que hi ha hagut aquest dimarts al migdia a la C-15 a Capellades, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). Les víctimes eren el conductor i el passatger posterior del turisme respectivament. L’avís del sinistre s’ha rebut a les 13.51 h d’aquest dimarts al quilòmetre 38 de la C-15 o Eix Diagonal. A banda de les víctimes mortals també hi ha hagut un ferit greu i un ferit lleu, segons el balanç del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Són el passatger davanter del cotxe, que ha estat traslladat en helicòpter a l’Hospital de Bellvitge, i el conductor del camió. Arran de la incidència, s’han activat cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres unitats i l’helicòpter medicalitzat del SEM.

    Quant a l’afectació viària, la via s’ha tallat inicialment en ambdós sentits de la marxa. Posteriorment s’ha reobert el trànsit en sentit Vilafranca del Penedès i s’ha mantingut tallada en sentit Igualada. La circulació s’ha desviat per l’interior de Capellades, tot i que s’han registrat fins a 3 quilòmetres de cues a la C-15. Finalment, el trànsit s’ha restablert a les 17.42 h.

    accident C-15 Capellades
    Redacció

    Posts relacionades

    Àuria culmina «Cossos que parlen» amb una estrena que omple l’Espai Cívic Nord

    06/08/2026

    L’Ajuntament d’Igualada crea la regidoria de Promoció de la Llengua Catalana

    05/08/2026

    Vallbona d’Anoia s’incorporarà al servei comarcal de recollida Porta a Porta

    04/08/2026

    La Llacuna inaugura la transformació integral de la la carretera de Torrebusqueta

    04/08/2026



    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    En lluita pel Consorci Sanitari de l’Anoia

    16/07/20262 Minuts de lectura

    Estimada ciutadania, El personal del Consorci Sanitari de l’Anoia us entenem perfectament. Sabem que esteu…

    Opinió

    Incendis: només foc?

    16/07/20263 Minuts de lectura

    Sembla veraç la informació que nou de cada deu incendis tenen causa humana. Es pot…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.