Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Nou projecte a Igualada per sensibilitzar els adolescents sobre salut mental i els riscos del consum de drogues

    14/10/2026

    Tot a punt per a la 48a Cursa Popular d’Igualada

    14/10/2026

    Copons es convertirà en un gran espai d’artesania contemporània amb la quarta Fira Singular  

    14/10/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    23.1 °C
    IGUALADA
    • 14/10/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Música»La Coral de Santa Maria celebra les seves festes patronals
    Música

    La Coral de Santa Maria celebra les seves festes patronals

    Per Redacció19/12/20161 Minut de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    El dijous 8 de desembre la Coral de Santa Maria d’Igualada va celebrar la seva festa patronal en honor de la Immaculada participant en els cants de l’ofici solemne que va tenir lloc a la basílica. La primera parròquia igualadina va festejar en aquesta missa, el seu patronatge, motiu pel qual va comptar amb la presència de representants de tots els grups pastorals actius i una notable assistència de fidels.

    El rector arxipreste mossèn Josep Massana va presidir l’eucaristia, acompanyat del diaca Mn. Pere Roig. En l’homilia, el celebrant va comentar que Maria va respondre amb entusiasme, coratge i fidelitat a la crida del Senyor, amb plena disponibilitat. «Maria va ser coherent tota la seva vida, amb confiança plena i total; i fiançà el seu testimoni».

    La Coral hi va participar sota la direcció de Coni Torrents, i amb l’acompanyament a l’orgue de Lluís Victori. Entre el repertori s’interpretà el «Glòria» i el «Sanctus» de la missa de St. Jeroni, de Maria del Rio; a l’ofertori el «Càntic a Maria» d’Eladi Gallego i a la comunió «Benaurada!» de Joan Martínez-Colàs.

    El diumenge 11 tota la Coral acompanyada de familiars, excantaires i amics es va reunir en el tradicional dinar de pre-Nadal al Restaurant Canaletas. Es donà la coincidència que la cantaire Pepita Abril i el seu marit Joan Martínez, celebraven dia per dia les seves noces d’or. Amb aquest motiu l’àpat esdevingué un continuat homenatge a la parella, que va ser obsequiada amb diverses sorpreses i regals. També hi hagué una concorreguda tómbola d’obsequis gentilesa de diverses industries i comerços anoiencs. Especialment emotiva fou una original versió dels «Pastorets» (amb una dotzena d’actors i actrius) dedicada al nuvis cinquantenaris.

    També la directora Coni Torrents i els pianistes Maite Torrents i Isidre Solé foren objecte d’un reconeixement nadalenc.

    Assistí a la festa mossèn Josep Massana el qual pronuncià entre d’altres aquestes paraules: «la ben arrelada sensibilitat musical de l’inoblidable Maria del Rio, té encara una ambició més gran: promoure una convivència festiva, divertida, enjogassada que, n’estic segur, us ajuda a oblidar els molts trencacolls que a vegades trobem en el nostre camí, i us ajuden a descobrir la joia d’una família molt més gran, amb tota la varietat de recursos i registres que compartiu incansablement».

    Actors i actrius dels Pastorets dedicats al matrimoni cinquantenari Martinez Abril Foto Albert Samper

    Coral de Santa Maria Igualada Josep Massana
    Redacció

    Posts relacionades

    El Cor Pedrell prepara el seu tercer enregistrament discogràfic,dedicat íntegrament a l’obra coral de Carles Prat

    06/10/2026

    Crisix esgota en quatre hores les entrades del seu concert a Montbui

    26/09/2026

    La pierenca Marina Herlop porta al Mercat de Música Viva de Vic la preestrena del seu nou disc

    18/09/2026

    laBastida del Rec, 15 anys de cultura

    04/09/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    On Tour

    05/10/20263 Minuts de lectura

    Amb aquesta expressió anglesa es pot definir la vida del grup de teatre ebrenc Terra…

    Opinió

    Maricarmen, el teu fill és l’últim a sortir de la mani!

    03/10/20264 Minuts de lectura

    Milers de flors tornen a germinar a les voreres: una multitud de joves i grans…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.