Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    L’Ajuntament d’Igualada reedita el projecte “Guardians de la Salut Mental” als centres de secundària

    15/10/2026

    L’Igualada Rigat derrota el Noia Freixenet i certifica el bitllet per a la Final Four

    15/10/2026

    La 7a Jornada d’Aviació Adaptada tanca fent volar 70 persones amb discapacitat

    15/10/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    15.3 °C
    IGUALADA
    • 15/10/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Destacats»El Club Natació Igualada celebra una exitosa Copa Nadal
    Destacats Poliesportiu

    El Club Natació Igualada celebra una exitosa Copa Nadal

    Per Redacció01/01/20222 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    El passat dia de Sant Esteve, el Club Natació Igualada va celebrar la 83ª edició de la Copa de Nadal – Trofeu Joan Casas. A més de la competició de natació es va organitzar un seguit d’activitats com són la Caminada Popular de 7,5 km,  un Running de 10 km, un Partit exhibició de pilota basca i un Partit exhibició de frontenis del Club Frontenis Igualada.

    Els nedadors van nedar 25 m amb una temperatura de l’aigua de 8º. La fredor de l’aigua no va fer tirar enrere als  participants, infants, joves i veterans que  malgrat el fred, van gaudir del repte que suposava l’activitat.

    La millor marca en la categoria masculina va ser la del nedador del Club Natació Sant Andreu Miquel Calzada Muñoz que va fer el recorregut en 11s. En 2a posició categoria masculina va quedar Nil Enríquez Llopart i en tercera va quedar Miquel Gil Bernades, tots dos del CNI.

    La millor marca  en la categoria femenina va ser la de Carla Perianes Ruiz, amb 14.29s. La segona en categoria femenina va ser Itziar Valenzuela Díaz i la tercera, Sara Pelejà Egea, totes tres del Club Natació Igualada.

    I en la categoria de Veterans el vencedor va ser Ernest Parcerisas Sales.

    Les autoritats locals hi varen ser presents, l’alcalde d’Igualada  Marc Castells, junt amb la regidora d’ensenyament i esports  Patricia Illa  i les  regidores  Carme Riera,  Carlota Carner, Iolanda Gandia  i el regidor Pere Camps. Patricia Illa va posar-se el banyador i va fer el recorregut amb el president del CNI David Ramis.

    Es va acabar la Diada amb el lliurament de premis als nedadors guanyadors  i un sorteig de regals entre tots els participants a les diferents activitats que les entitats col·laboradores van oferir gratuïtament al Club.

     

    Club Natació Igualada Igualada natació
    Redacció

    Posts relacionades

    L’Ajuntament d’Igualada reedita el projecte “Guardians de la Salut Mental” als centres de secundària

    15/10/2026

    La 7a Jornada d’Aviació Adaptada tanca fent volar 70 persones amb discapacitat

    15/10/2026

    L’Igualada Rigat derrota el Noia Freixenet i certifica el bitllet per a la Final Four

    15/10/2026

    Exposició del 46è Concurs de Fotografia dels Típics Tres Tombs d’Igualada

    15/10/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    On Tour

    05/10/20263 Minuts de lectura

    Amb aquesta expressió anglesa es pot definir la vida del grup de teatre ebrenc Terra…

    Opinió

    Maricarmen, el teu fill és l’últim a sortir de la mani!

    03/10/20264 Minuts de lectura

    Milers de flors tornen a germinar a les voreres: una multitud de joves i grans…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.