Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    FirAnoia canvia el recorregut firal i incorpora més espectacles itinerants

    09/09/2026

    Una exposició a la Biblioteca Central recorda els anys de la Segona República a Igualada

    09/09/2026

    Èlia Vidal i Oriol Marín de la UECANOIA lideren la Copa Catalana de Curses per Muntanya

    09/09/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    22.1 °C
    IGUALADA
    • 09/09/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Música»Comença el període de votacions populars del Calaf Sound
    Música

    Comença el període de votacions populars del Calaf Sound

    Per Redacció01/08/20131 Minut de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    [Img #9050]La setmana passada finalitzava el termini per inscriure’s a la segona edició del Calaf Sound, el concurs amateur de música jove de la Catalunya Central. Enguany són deu grups i deu DJ’s els que competeixen en les respectives categories, i que fins el proper 14 d’agost podran rebre les votacions populars a través de la pàgina de Facebook de l’Ajuntament de Calaf. Aquesta puntuació valdrà el 40% del total; la resta l’establirà el jurat del concurs.

    Els quatre grups i els quatre DJ’s amb més puntuació seran els que actuaran en les nits de la Festa Major d’enguany, i d’entre aquests finalistes sortiran els guanyadors de cada categoria. Les bases senceres del concurs es poden consultar a www.calaf.cat.

    La primera edició del Calaf Sound va registrar una bona participació de grups i DJ’s d’arreu de la Catalunya Central, i va tenir com a guanyadors Crazy Evolution i DJ Badnoise i DJ Gominas, que van empatar. El certamen pretén col•laborar en la promoció dels nous grups i DJ’s, donant-los l’oportunitat d’actuar en el marc de la Festa Major.

    Redacció

    Posts relacionades

    laBastida del Rec, 15 anys de cultura

    04/09/2026

    Tres concerts gratuïts pel Festival Encambra’t d’Igualada

    27/08/2026

    L’Embosca’t Festival prepara la seva desena edició

    25/08/2026

    Els anoiencs HoPeta Street Band, al Festival Corso de la Lavande de França

    14/08/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    Quan es disfressa d’invasió la manca d’humanitat

    17/08/20262 Minuts de lectura

    La crisi migratòria a Ceuta no és cap accident espontani, sinó el resultat d’una estratègia…

    Opinió

    Una invitació

    17/08/20262 Minuts de lectura

    Ja arriben les barques velles/ja arriben les traineres,/ja ve la meva estimada Rosa del Port./…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.