Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    A punt la tercera edició de les Olimpíades Escolars de l’Anoia

    10/09/2026

    Mor a Igualada l’escolapi Andreu Trilla i Llobera

    10/09/2026

    Vilanova del Camí tanca una Festa Major marcada per la participació

    10/09/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    13.7 °C
    IGUALADA
    • 10/09/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Destacats»El Castell de Claramunt viurà el 22è Anoia Folk
    Destacats Música

    El Castell de Claramunt viurà el 22è Anoia Folk

    Per Redacció04/07/20183 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    El proper dissabte, 7 de juliol de 2018 al Castell de Claramunt, es durà a terme la 22a edició del festival Anoia Folk. A 2/4 de 9 del vespre, el grup d’animació infantil i familiar AI L’ÀS presenten,

    Vola imaginaci. Ail’as és un grup de música i animació infantil amb cançons, danses i contes. A partir de compartir gustos musicals i inquietuds educactives. Una formació amb arrels lligades al folk, que amb la combinació harmoniosa de veus, música instrumental i dinàmiques participatives fem moure el cor i el cos de tots els qui ens vulguin escoltar. Un espectacle que s’encarregaran de fer participar a tothom, del més petit al més gran. La fitxa artística dels Intèrprets és Bernat Martí: Guitarra, acordió i veus. Xavi Pérez: Guitarra i veus. Sara Sanfeliu: Mandolina, serra, percussions i veus. Jordi Martí: Bateria, percussions i veus. Franc Miró: Baix i veus.

    A les 2/4 d’11 de la nit GUILLEM ROMA i la seva banda presentaran, CONNEXIONS. La música segons Guillem Roma, ens connecta amb nosaltres mateixos, amb els altres, amb el món i amb el més enllà i això és el que passa en els concerts i les cançonsde Guillem Roma. L’artista osonenc no para de recollir els fruits d’escampar el bon rotllo i la frescor que desprèn la seva música. Una proposta original que fuig d’etiquetes i patrons i que ha crescut amb la força emergent de les coses lliures fent camí amb veu pròpia. Des de les influències de la música llatinoamericana fins als sons mediterranis conviuen amb elegància amb l’espontaneïtat d’un directe enèrgic i participatiu que ens fa viatjar per la màgia d’aquest món. La fitxa artística dels intèrprets està formada per: Guillem Roma: Guitarres i veus; Guillermo Rizotto: Guitarra; Anna Fernàndez: Violi; Natsuko Sugao: Trompeta; Pep Mula: Bateria

    Els preus de l’Anoia Folk són molt populars. A partir de 16 anys: 8 €; De 6 a 15 anys: 2 € i de 0-5 anys: Gratuït. El Carnet Jove té un 50% de descompte. El lloc del festival és com sempre en el marc del Castell de Claramunt (20 minuts a peu i servei d’autobús davant l’Ajuntament de la Pobla de Claramunt de les 2/4 de 8 a 2/4 de 2h de la matinada). Tot i que recomanen pujar a peu, només són 20 minuts. Servei de begudes i entrepans per a sopar.

    La venda anticipada d’entrades es pot fer a Posa’l Disc (pl. del Rei, 1 d’Igualada) o bé podeu reserva per correu electrònic a anoiafolk@gmail.com i recollir les vostres entrades el mateix dia a taquilla.

    Anoia Folk La Pobla de Claramunt
    Redacció

    Posts relacionades

    A punt la tercera edició de les Olimpíades Escolars de l’Anoia

    10/09/2026

    El 44è Torneig Internacional d’Hoquei Base “Ciutat d’Igualada” reunirà 53 equips a Les Comes

    10/09/2026

    Atorguen el Premi «Salvador Estrem i Fa» a Oriol Solà i Prat

    10/09/2026

    Vilanova del Camí tanca una Festa Major marcada per la participació

    10/09/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    El Consell Comarcal que no vetlla per la comarca

    09/09/20263 Minuts de lectura

    Durant la primavera, però amb especial intensitat els mesos de juny i juliol, quan s’acabava…

    Opinió

    Més enllà del 2%, quan la inclusió és un dret i no una sanció

    09/09/20265 Minuts de lectura

    La Comissió de Treball, Economia Social, Inclusió, Seguretat Social y Migracions, en sessió extraordinària va…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.