Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Els anoiencs HoPeta Street Band, al Festival Corso de la Lavande de França

    14/08/2026

    «De qui són els carrers?» La Coll@nada obre un espai de reflexió sobre el dret a la ciutat, la cultura popular i la comunitat

    14/08/2026

    Vallbona d’Anoia recupera el taulell d’anuncis històric de l’antiga Societat Renovació Vallbonense

    14/08/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    31.3 °C
    IGUALADA
    • 14/08/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Destacats»Bona acollida de la Fira de la Vinyala des de casa
    Destacats Festes

    Bona acollida de la Fira de la Vinyala des de casa

    Per Redacció23/09/20201 Minut de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    L’Ajuntament d’Òdena ha organitzat aquest cap de setmana una nova edició de Fira de la Vinyala, amb la coordinació i producció de Mapamundi Produccions i la col·laboració de la Confraria de la Vinyala. És un esdeveniment inèdit a Catalunya dedicat al cargol de vinya, una varietat de mol·lusc molt apreciat culinàriament a Òdena i a l’Anoia. Aquesta edició ha estat marcada, com la majoria d’esdeveniments d’aquests mesos, per les restriccions derivades de la pandèmia de la COVID-19. Malgrat la situació l’Ajuntament ha volgut mantenir l’activitat per seguir donant suport i promocionar el sector de la restauració del municipi i voltants.

    Aquest any la Fira de la Vinyala no ha estat ben bé una fira, sinó que tots aquells que hi han volgut participar ho han fet reservant per telèfon taula als restaurants participants o encarregant-los el menjar per emportar. Per aquest motiu els organitzadors han volgut reservar-se la desena edició a la qual s’hauria arribat per més endavant, i ara han celebrat la 9.1. Els restaurants s’han mostrat molt contents amb l’organització de la Fira, i els assistents, a restaurants o menjant tranquil·lament a casa, també. L’Ajuntament d’Òdena ha agraït la participació dels establiments i de tots els qui han gaudit de les vinyales durant aquests tres dies, i la col·laboració de la Confraria de la Vinyala.

    Pel que fa als premis, per saber el guanyador del Premi popular al millor plat caldrà esperar encara una setmana, perquè les votacions segueixen obertes al web FiradelaVinyala.cat. Pel que fa al Premi de la Confraria a la millor recepta, els guanyadors han estat: en primer lloc el bar Fènix, en segon el restaurant El jardí, i en tercer el Canaletes. Segons el jurat, ha estat una tria difícil i assegura el bon nivell de tots els participants.

    A la Fira de la Vinyala 9.1 han participat una vintena d’establiments de diferents poblacions de l’Anoia: bar Fénix, bar Jordi, El café de l’Ateneu, rostisseria les Comes, restaurant l’Andorrà, restaurant cal Taribó, restaurant Canaletes, restaurant Carpi, restaurant Castell de Rubió, restaurant Catalunya, restaurant el Jardí, restaurant els Cubs, restaurant la Cassoleta de Montbui, restaurant l’Escorxador, restaurant l’Eucaria, restaurant el Racó del Traginer, restaurant Samuntà, restaurant Scorpia, celler Figueres, celler Grau i Grau, cervesa els Minairons i Igualavins.

    Òdena vinyala
    Redacció

    Posts relacionades

    Els anoiencs HoPeta Street Band, al Festival Corso de la Lavande de França

    14/08/2026

    Vallbona d’Anoia recupera el taulell d’anuncis històric de l’antiga Societat Renovació Vallbonense

    14/08/2026

    «De qui són els carrers?» La Coll@nada obre un espai de reflexió sobre el dret a la ciutat, la cultura popular i la comunitat

    14/08/2026

    El centenari de Cassià Just culminarà amb l’estrena d’un concert per a orgue i orquestra

    13/08/2026



    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    En lluita pel Consorci Sanitari de l’Anoia

    16/07/20262 Minuts de lectura

    Estimada ciutadania, El personal del Consorci Sanitari de l’Anoia us entenem perfectament. Sabem que esteu…

    Opinió

    Incendis: només foc?

    16/07/20263 Minuts de lectura

    Sembla veraç la informació que nou de cada deu incendis tenen causa humana. Es pot…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.