Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    A punt la tercera edició de les Olimpíades Escolars de l’Anoia

    10/09/2026

    Mor a Igualada l’escolapi Andreu Trilla i Llobera

    10/09/2026

    Vilanova del Camí tanca una Festa Major marcada per la participació

    10/09/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    13.7 °C
    IGUALADA
    • 10/09/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Destacats»Antoni Dalmau tancarà la llista electoral d’Enric Conill (ERC) a Igualada
    Destacats Política

    Antoni Dalmau tancarà la llista electoral d’Enric Conill (ERC) a Igualada

    Per Redacció28/03/20192 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    L’historiador, escriptor i durant anys destacat polític igualadí, Antoni Dalmau, ha acceptat tancar la llista electoral d’Enric Conill i ERC per a les properes eleccions municipals del 26 de maig com a independent. És la primera vegada que Antoni Dalmau participa en una candidatura després d’haver marxat el PSC. Dalmau ha destacat que “és un honor que Enric Conill m’ho hagi demanat” i assegura que “és un excel·lent candidat i seria una sort per a Igualada de tenir-lo com a alcalde, ja que reuneix algunes de les millors condicions per exercir aquesta responsabilitat política: és jove i actiu, honrat, ben preparat professionalment i bon coneixedor de l’Ajuntament, d’on ja és regidor en l’actualitat”.

    Dalmau ha assegurat que “a l’Ajuntament li anirà bé un canvi de color polític” per “abordar les grans qüestions de ciutat que, ara com ara, no semblen tenir resposta”. Paral·lelament Dalmau també s’ha referit al moment polític que està vivint Catalunya per destacar que “Igualada no viu pas sola en el món, ni al marge dels problemes generals del país, de manera que tampoc no voldria un alcalde o un govern municipal que pretengui viure allunyat del moment crucial en què ens trobem” i, per tant, “no podria donar suport a grups polítics o coalicions que o bé han estat còmplices del que ha passat o bé es neguen a prendre partit i es mostren tebis o indiferents davant aquestes situacions” ja que “estan en joc els drets individuals i col·lectius de tots els catalans, igualadins inclosos”.

    Per la seva banda l’arquitecte i candidat republicà, Enric Conill, ha destacat que “tenir el suport del Toni és un luxe i li agraeixo molt que confiï amb la nostra candidatura i amb mi” alhora que ha destacat “el bagatge d’una persona amb una gran estima a la ciutat i amb una gran vocació de servei que ha exercit tant en la seva etapa política com també com a historiador i escriptor”. Conill ha assenyalat que “tenir el suport d’Antoni Dalmau significa complementar amb encara més encert la visió progressista de la nostra candidatura i ser l’alternativa de progrés i futur per a Igualada”.

    Antoni Dalmau eleccions municipals Enric Conill ERC Igualada
    Redacció

    Posts relacionades

    A punt la tercera edició de les Olimpíades Escolars de l’Anoia

    10/09/2026

    El 44è Torneig Internacional d’Hoquei Base “Ciutat d’Igualada” reunirà 53 equips a Les Comes

    10/09/2026

    Atorguen el Premi «Salvador Estrem i Fa» a Oriol Solà i Prat

    10/09/2026

    Vilanova del Camí tanca una Festa Major marcada per la participació

    10/09/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    El Consell Comarcal que no vetlla per la comarca

    09/09/20263 Minuts de lectura

    Durant la primavera, però amb especial intensitat els mesos de juny i juliol, quan s’acabava…

    Opinió

    Més enllà del 2%, quan la inclusió és un dret i no una sanció

    09/09/20265 Minuts de lectura

    La Comissió de Treball, Economia Social, Inclusió, Seguretat Social y Migracions, en sessió extraordinària va…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.