Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Nou projecte a Igualada per sensibilitzar els adolescents sobre salut mental i els riscos del consum de drogues

    14/10/2026

    Tot a punt per a la 48a Cursa Popular d’Igualada

    14/10/2026

    Copons es convertirà en un gran espai d’artesania contemporània amb la quarta Fira Singular  

    14/10/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    22.8 °C
    IGUALADA
    • 14/10/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Poliesportiu»A punt la tercera edició de les Olimpíades Escolars de l’Anoia
    Poliesportiu Destacats

    A punt la tercera edició de les Olimpíades Escolars de l’Anoia

    Per Redacció10/09/20263 Minuts de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    El Consell Esportiu de l’Anoia organitza aquest mes d’octubre la 3a edició de les Olimpíades Escolars, una iniciativa adreçada als alumnes de 1r a 6è de Primària dels centres educatius de la comarca que té com a objectiu fomentar l’activitat física, la convivència i el sentiment de pertinença al centre educatiu i al grup classe.

    Les Olimpíades Escolars se celebraran els dies 2, 9 i 18 d’octubre de 2026 i tornaran a apostar per un format que combina diferents modalitats esportives al llarg de tres jornades. La proposta prioritza la participació, el gaudi i els valors educatius de l’esport per damunt dels resultats estrictament competitius.

    La primera jornada tindrà lloc el divendres 2 d’octubre, de 17.30 a 19.45 h, i inclourà futbol sala 4×4, atletisme, amb proves de llançament de pes i salt de llargada, i pickleball. La segona jornada se celebrarà el divendres 9 d’octubre, en el mateix horari, amb bàsquet 4×4, atletisme, amb 60 metres llisos i circuit d’agilitat, i bitbol. Les dues jornades es desenvoluparan en centres educatius de la comarca, que es concretaran un cop finalitzat el procés d’inscripció.

    La gran cloenda arribarà el diumenge 18 d’octubre en el marc de la Cursa Popular d’Igualada, al Parc Central. En aquesta tercera jornada es valorarà especialment la participació de cada grup classe, tenint en compte el percentatge d’alumnes participants respecte del total d’alumnes matriculats. D’aquesta manera, tots els grups, independentment del nombre d’alumnes que els integrin, tindran les mateixes possibilitats.

    Una de les particularitats de les Olimpíades Escolars és que els participants representen el seu grup classe i el seu centre educatiu. Els equips estaran formats per entre 4 i 6 alumnes del mateix grup i podran variar en cadascuna de les jornades. Amb aquest plantejament, el Consell Esportiu de l’Anoia vol reforçar la cohesió entre els companys i companyes i fomentar la identificació amb l’escola més enllà de la pertinença a un equip esportiu concret.

    Les Olimpíades estan obertes a tres categories: prebenjamí, per a 1r i 2n de Primària; benjamí, per a 3r i 4t; i aleví, per a 5è i 6è. Tot i que s’elaboraran resultats de cadascuna de les jornades i una classificació general, tots els grups participants rebran el mateix reconeixement final, reforçant així la filosofia de posar la participació, l’esforç, la convivència i el gaudi de l’esport per davant de la competició.

    Els centres educatius interessats a participar-hi hauran de comunicar la seva voluntat al Consell Esportiu de l’Anoia abans del 21 de setembre. Posteriorment, els alumnes dels centres confirmats podran formalitzar la seva inscripció individual fins al 28 de setembre. Tota la informació a: https://tuit.cat/8chyQ .

    Amb aquesta tercera edició, el Consell Esportiu de l’Anoia vol continuar consolidant les Olimpíades Escolars com un espai de trobada entre els centres educatius de la comarca i com una proposta que permeti que cada vegada més infants gaudeixin de l’activitat física i l’esport en un entorn educatiu, participatiu i compartit.

    Redacció

    Posts relacionades

    Tot a punt per a la 48a Cursa Popular d’Igualada

    14/10/2026

    Nou projecte a Igualada per sensibilitzar els adolescents sobre salut mental i els riscos del consum de drogues

    14/10/2026

    Copons es convertirà en un gran espai d’artesania contemporània amb la quarta Fira Singular  

    14/10/2026

    Fem Pobla proposa crear una Regidoria de Barris

    14/10/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    On Tour

    05/10/20263 Minuts de lectura

    Amb aquesta expressió anglesa es pot definir la vida del grup de teatre ebrenc Terra…

    Opinió

    Maricarmen, el teu fill és l’últim a sortir de la mani!

    03/10/20264 Minuts de lectura

    Milers de flors tornen a germinar a les voreres: una multitud de joves i grans…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.