Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    Els anoiencs HoPeta Street Band, al Festival Corso de la Lavande de França

    14/08/2026

    «De qui són els carrers?» La Coll@nada obre un espai de reflexió sobre el dret a la ciutat, la cultura popular i la comunitat

    14/08/2026

    Vallbona d’Anoia recupera el taulell d’anuncis històric de l’antiga Societat Renovació Vallbonense

    14/08/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    32.3 °C
    IGUALADA
    • 14/08/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Atletisme»454 atletes participen de la 3a Mitja Marató de l’Anoia i els 10ens 10 km. d’Igualada
    Atletisme

    454 atletes participen de la 3a Mitja Marató de l’Anoia i els 10ens 10 km. d’Igualada

    Per Redacció11/11/20121 Minut de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    [Img #2038]

    Mohamed Benhmbarka (Runnersworld Tarragona) i Hasna Bahom (C.A. La Sansi), guanyadors de la 30ª Mitja Marató de l’Anoia

    Un total de 454 atletes classificats, dels mes de 500 que havien efectuat la seva inscripció, participàren el diumenge 4 de novembre a les curses corresponents a la 30.ª edició de la Mitja-Marató de l’Anoia, i la 10.ª edició dels 10 Km. Ciutat d’Igualada, disputades sobre el recorregut habitual de les darreres edicions, que duia als atletes fins a Vilanova del Camí, tornant després al lloc de sortida, a l’Estadi Atlètic Municipal igualadí on arribaven a meta els atletes dels 10 km., mentre els participants en la Mitja-Marató es dirigíen posteriorment a Jorba, per tornar a l’interior de l’Estadi Atlètic, lloc en el que estava situada l’arribada d’ambdues curses. La prova sobre els 21.097 m., enguany en la seva 30.ª edició, formava part de la 7.ª Challenge de Mitjes-Maratons Diputació de Barcelona, conjuntament amb diverses de Catalunya, el que va propiciar una gran participació en la prova anoienca, i també en la 10.ª edició dels 10 Qm. Ciutat d’Igualada, i que va possibilitar una interessant matinal atlètica malgrat la presència de la pluja en diverses fases de la mateixa.

    [Img #2033]Les proves comptàren amb l’organització del C.A.Igualada Petromiralles, en col.laboració amb els Ajuntaments d’Igualada, Vilanova del Camí i Jorba, i comptàven amb el suport de la Generalitat de Catalunya, de la Diputació de Barcelona, i de la Federació Catalana d’Atletisme, dispuntant-se també el G.P. Sport Sènior, als atletes mes veterans d’ambdues curses masc. i fem., que foren per a Ernest Compte – ACAV – i M.ª Magadalena Dosreis – Maimakansu-.
    L’atleta del Runnersworld Tarragona Mohamed Benhmbarka, es va impossar en la Mitja-Marató [Img #2034]amb un registre de 1h. 07m. 35 seg., per davant de Samir Ait Bouychamane – Univ. País Basc – 2.n. amb un registre de 1h. 07m. 36seg, i era 3.er. Marc García – Corredors.cat, amb 1h. 13m. 18 seg. Era 4.t. Sergio Montes – A.E. Diedre – amb 1h. 15m. 48seg, i 5.é. Joan Piqué – Corredors.cat – amb 1h. 19m. 59seg..

    En femenines, s’impossava per 4.t. any consecutiu l’atleta Hasna Bahom – C.A. La Sansi-, 9.ª general amb un important registre de 1h. 21m. 09 seg., seguida de l’anoienca Lola Brusau -CAI Triatló [Img #2035]Petromiralles – segona i 64.ª general amb 1h. 32m. 34seg., i era 3.ª i 67.ª general Anna Macià – C.A. Torelló – amb 1h. 33m. 31seg.. Entrava 4.ª i 80.ª gral. Jackeline Gómez – Trotaplanas – amb 1h. 34m. 43 seg., i 5.ª i 102.ª general Mar Juárez – A.A. Catalunya – amb 1h. 37m. 25seg..

    Els 2 guanyadors absoluts masc. i fem. s’adjudicàren els premis per passar al cap de cursa en la meta volant de Jorba, i guanyaren també els trofeus de la 7.ª Challenge Diputació de Barna.. En la classificació per equips masculins de la Mitja-[Img #2036]Marató, el Corredors.cat va ocupar la 1.ª posició.

    Els primers classif. locals de la Mitja-Marató, foren Joaquín Grados i Lola Brusau – ambdós del CAI Petromiralles.

    Pel que fa als 3 atletes disminuits físics classificats dels 4 participants amb cadira de rodes en la Mitja-Marató, es va impossar Isaac Mateos amb 1h. 13m. 21 seg., seguit de Giovanni Margaria, 2.on. amb 1h. 28m. 57 seg., i era 3.er. Adolfo Torres amb 1h. 28m. 58 seg..

    José Manuel Granadero (CAI Petromiralles) i Ouafaa Hamani (Runnersworld Tarragona), els guanyadors dels 10 km. Ciutat d’Igualada

    Pel que fa a la prova dels 10 Km. Ciutat d’Igualada, enguany en la seva 10.ª edició, es van imposar l’atleta del CAI Petromiralles José Manuel Granadero, amb 32m. 45 seg., i l’atleta del Runnersworld Tarragona Ouafaa Hamani, guanyadora femenina amb 39m.11seg., entrant 26.ª general.

    En masculins,entrava 2.n. l’igualadí del C.A. Igualada Petromiralles Marc Moreno amb 34m. 02seg., i era 3.er. David Beltrán – Indep.- amb 34m. 08seg., entrant 4.t. Carles Riba – CAI Petromiralles – amb 34m. 20seg., seguit de Bernat Planas -CAI Petromiralles – 5.é. amb 34m. 59seg..

    En femenines, seguiren a Ouafaa Hamani l’atleta del C.A. Igualada Petromiralles Sheila Avilés, 2.ª i 29.ª gral. amb 39m. 54seg., i era 3.ª i 34.ª gral. Anna Noguera – CAI Petromiralles – amb 40m. 28seg., seguida de Paquita Pérez – CAI Petromiralles – 4.ª i 46.ª gral. amb 41m. 45eg., i 5.ª i 50.ª gral. Sònia Julià -CAI Petromiralles – amb 42m. 05seg..

    En la classificació per equips dels 10 Qm. Ciutat d’Igualada, es van imposar tant en categ. masculina com femenina els conjunts del C.A. Igualada Petromiralles

    Un cop finalitzades les curses, es va efectuar a l’Estadi Atlètic Municipal el repartiment dels importants premis i guardons als classificats capdavanters d’ambdues proves, efectuat pel sr. Daniel Laga – Coordinador d’Esports de la Diputació de Barcelona, acompanyat de l’alcalde d’Igualada sr. Marc Castells, de la regidora d’Esports de l’Ajuntament d’Igualada sra. Rosa M.ª Plassa, del regidor de l’Ajuntament de Jorba, sr. Miquel Albareda, del sr. Jesús Barquilla, en representació de Marathon Esports i diari Sport, i del sr. Salvador Fusté, Sots-President del CAI Petromiralles i Coordinador d’ambdues curses.

    Redacció

    Posts relacionades

    6a posició per equips de les noies del CAI Triatló 

    02/08/2026

    Jana Planell – CAI – Campiona d’Espanya Sub-20 en Perxa

    25/07/2026

    Anna Torras i Berta López – CAI – rècords d’Igualada en 1.500 i 800 m.ll. al Miting Internacional de Barcelona

    18/07/2026

    Els atletes del CAI Aleix Camats, Antoni González i Judit Navarro, sots campions d’Espanya Sub-23     

    17/07/2026



    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    En lluita pel Consorci Sanitari de l’Anoia

    16/07/20262 Minuts de lectura

    Estimada ciutadania, El personal del Consorci Sanitari de l’Anoia us entenem perfectament. Sabem que esteu…

    Opinió

    Incendis: només foc?

    16/07/20263 Minuts de lectura

    Sembla veraç la informació que nou de cada deu incendis tenen causa humana. Es pot…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.