Inici Destacats Vilanova del Camí engega una campanya per posar en valor el seu...

Vilanova del Camí engega una campanya per posar en valor el seu Mercat

COMPARTIR

“Si vols encertar, entra al Mercat…”. Amb aquest suggerent lema Promoció Econòmica ha encetat aquesta setmana una campanya de promoció del Mercat Municipal. De moment s’ha començat a distribuir un tríptic informatiu per les llars vilanovines però la campanya inclou altres elements promocionals i altres accions com banderoles i pancartes que s’aniran incorporant ala campanya progressivament.

El regidor de Promoció Econòmica, Francisco Palacios, ha destacat els valors del Mercat Municipal que es resumeixen en quatre conceptes bàsics: proximitat, varietat, comoditat i qualitat. Valors que centren aquesta campanya que persegueix dos objectius, explica el regidor de Promoció Econòmica Francisco Palacios. Per una banda, promocionar els establiments que hi ha actualment Cansaladeria J. Molina; Xarcuteria Mari Carmen; El Cafè del Mercat i Peixos Aurora; i per l’altra, incentivar als emprenedors locals per omplir les parades buides.

Arrencar un negoci al mercat des de 137 € al mes

Francisco Palacios ha posat l’accent en els avantatges que ofereix el Mercat Municipal per engegar una iniciativa comercial. “A Vilanova del Camí pots obrir el teu propi negoci per només 137 € al mes”, diu Palacios. Un preu que ja inclou les despeses de manteniment i de serveis i que pot variar en funció dels metres quadrats de les parades. La centralitat d’aquest espai comercial, el fet de tenir pàrquing, cafeteria i terrassa i una zona lúdica per a la quitxalla en la mateixa zona, són atractius que el regidor també ha posat en valor.

Malgrat que s’han fet altres campanyes de promoció del Mercat i de difusió de les seves activitats, Francisco Palacios creu que encara hi ha molts vilanovins que no coneixen el Mercat o que no hi han entrat mai. Per això insisteix en que cal seguir donant-lo a conèixer.

Sobre el tipus de negoci que es podria instal·lar al Mercat Municipal, Francisco Palacios comenta que tant podria tractar-se de productes com de serveis. El regidor considera que qualsevol iniciativa podria encaixar, des d’un sabater o una modista a altres comerços tradicionals com una fleca. Tot i així, anima la ciutadania a ser creativa i innovadora i a fer propostes diferents.

Francisco Palacios també ha recordat que des de Promoció Econòmica hi ha una línia de subvencions per a la creació d’activitats econòmiques o per a la creació d’ocupació. També hi ha una línia d’ajudes per a la millora dels establiments, subvencions, ha dit el regidor, que poden ajudar a minimitzar els riscos i ajudar a posar en marxa el teu negoci.

Des de l’ajuntament de Vilanova del Camí, explica el titular de Promoció Econòmica, s’han fet algunes millores en l’espai del Mercat, pintura, il·luminació… i recentment també s’ha sol·licitat una subvenció la Diputació de Barcelona.

En cas d’estar interessat en posar en marxa un negoci al Mercat Municipal de Sant Hilari cal adreçar-se a Promoció Econòmica, al Centre d’Innovació Anoia, Polígon Riera de Castellolí. També podeu demanar informació per telèfon al 93 805 44 11 extensió 5, de dilluns a divendres de 8 a 15 h.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*