Inici Destacats Vilanova del Camí convida a enamorar-se del seu comerç per Sant Valentí

Vilanova del Camí convida a enamorar-se del seu comerç per Sant Valentí

COMPARTIR

Vilanova Comerç desenvolupa, fins dissabte, la campanya “Enamora’t del teu comerç”. Durant aquesta setmana, els establiments oferiran promocions especials, descomptes, sortejos o regals per tal d’animar les vendes en un mes que, comercialment, asseguren “és més aviat fluix”.

Jordi Vilarrubias, president de Vilanova Comerç, ha explicat que aquesta campanya pretén donar continuïtat a les rebaixes del gener i dinamitzar el mes de febrer amb ofertes i promocions especials. Per això, com diu el cartell promocional, “Enamorar-se a Vilanova tampoc surt tan car”.

La campanya, explica Leo Garcia, dinamitzadora de l’entitat, ha tingut molt bona acollida entre els comerços que la propera setmana lluiran una decoració específica on no hi faltaran els cors de colors.

Participen en aquesta primera edició de la campanya de Sant Valentí: Kukada’s, Sigrid Informàtica, Gonzalo, Bosch Vestuari de Treball, Mes K llibres, Cerámicas Rocandi, Moda i complements J. Pons, Dietètica La bona salut, Clínica Dental VILÀ, El Racó de les Flors, Supermercats Supermas, Seguros Bilbao Vilanova del Camí, Entreteixits, Anfora’s, PUNT viatges, El Golafre, Mar i Terra Restaurant.

A banda d’aquesta campanya amb la que Vilanova Comerç enceta el 2018, l’entitat ha programat altres activitats fins el proper mes d’agost. Tenen previst participar a la mostra de Sant Jordi, faran una acció en el marc de la Setmana del Comerç que se celebra a nivell general, al maig, la Ruta de la Tapa i a l’inici d’estiu, la tradicionals parades al carrer.

Per altra banda, l’entitat comercial ha aprovat la modificació de la quota dels associats que passa dels 120 € als 140 € anuals. Aquest petit increment, explica Jordi Vilarrubias, els permetrà ser més autònoms i tenir major liquiditat per portar a terme les activitats.

Aquest any, l’entitat també preveu fer una campanya especial per atraure nous associats, sobretot, diu Jordi Vilarrubias, comerç jove i representants d’alguns sectors que tradicionalment es resisteixen a l’associacionisme.

El president de Vilanova Comerç està satisfet de la campanya de captació de socis de 2017 que es va tancar amb una xifra total de 44 establiments. Tot i així, encara queda molta feina per fer en aquest sentit i entén que no tots els comerços locals mostren la mateixa implicació. Cal insistir, diu Vilarrubias, perquè participin a les Juntes i facin propostes, comparteixin idees…

FER UN COMENTARI

*