Inici Hoquei Victòria amb regust estrany

Victòria amb regust estrany

COMPARTIR
IGUALADA FEMENÍ H.C.P. 15
Sílvia Borràs (P), Elba Garreta, Judit Baldrís, Laura Salvador, Marta Soler (equip titular), Laura Torres,  Meri Martínez, Sol Albares i Laura Hernández (P)
TRAVIESAS H.C. 0
Celsa López (P), Cristina Varela, Inés Vaz, Antia Noya (equip titular), Yolanda Noya (P).
El partit ajornat i corresponent a la cinquena de la OK Lliga es va disputar el diumenge a les 12:30 hores al pavelló de Les Comes. Les noies del Igualada Femení Hoquei Club Patins desprès de les bones sensacions envers el C.P. Voltregà la setmana anterior tot i la derrota van sortir a la pista amb les piles posades i amb tota la concentració. Davant es van trobar amb la desagradable sorpresa que l’equip rival, minvat de jugadores per motius laborals, va sortir a la pista amb tant sols tres jugadores i dues porteres. 
La sortida del Igualada va ser a fer rodar la bola amb velocitat, ja que les rivals es dedicaven tant sols a rebutjar la bola des de la seva àrea fins la pista local i sant tornem-hi. Evidentment era un atac i gol continuat, fruit d’això als dotze segons les noies d’en Pirri, ja havien obert avantatge i tant sols sis minuts desprès ja guanyaven per 6 a 0. La roda de canvis va ser constant i poc abans d’acabar la primera part una de les jugadores del Traviesas es retirava lesionada, quedant-se així amb només dues jugadores i la portera. Amb un rodar constant de la bola i sense xut exterior, l’avantatge va anar augmentant fins al 12 a 0 del descans. Tot preveiem que l’equip gallec es retiraria d’immediat però encara van aguantar en pista amb un altre jugadora tocada fins al minut 5 de la segona part, en que ja no van poder continuar i l’àrbitre suspenia el partit i el donava per finalitzat amb el resultat final de 15 a 0. Els gols els van aconseguir: Marta Soler (3), Elba Garreta (2), Judit Baldrís (2), Meri Martínez (2), Laura Salvador (2), Sol Alvares (2), Clara Ferrer (1), Laura Torres (1). També volem desitjar la millor de les sorts a la nostra portera Laura Hernández, que per motius personals abandona la disciplina del nostre club.
La propera jornada: Serà diumenge dia 22 de febrer, a les 17:00 hores al pavelló del  P.H.C. Sant Cugat 
COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*