Inici Societat Unes 400 persones es manifesten a Igualada contra la LOMCE, la LEC...

Unes 400 persones es manifesten a Igualada contra la LOMCE, la LEC i les retallades en educació

COMPARTIR

[swf object]Unes 400 persones, majoritàriament estudiants i docents, s’han manifestat aquest dimecres al vespre pel centre d’Igualada per mostrar el seu rebuig a la LOMCE, la LEC i les retallades en educació. L’acte unitari era convocat per la Plataforma per una Escola Pública i de Qualitat de l’Anoia i pel Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans. S’hi ha sumat a la convocatòria les Joventuts d’Esquerra Republicana de Catalunya. En finalitzar la [Img #10612]manifestació, s’ha fet un enterrament simbòlic del ministre Wert.

La concentració s’ha iniciat a la plaça de Cal Font d’Igualada i, passades les 7 de la tarda, els assistents han marxat en manifestació en direcció a la Plaça de l’Ajuntament, passant pel carrer Sant Magí, la Rambla, el carrer Sant Jordi, la Plaça del Rei, el carrer del Roser i el carrer de Santa Maria.

[Img #10613]Un cop a la plaça de l’Ajuntament, Àngels Gabarró, en representació de la Plataforma per una Escola Pública i de Qualitat de l’Anoia, ha llegit un manifest on es denunciaven els greuges per a la comunitat educativa que suposen la LOMCE que impulsa el govern del PP, la Llei [Img #10614]d’Educació de Catalunya i les retallades imposades pel govern de la Generalitat.

Posteriorment, un representat del Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans s’ha pronunciat en el mateix sentit i ha convidat als assistents a votar si volien enterrar una imatge del ministre d’educació José Ignacio Wert. Després d’un massiu sí, els joves del sindicat han introduït la pancarta amb la seva imatge en un taüt que havien transportat durant tota la manifestació. El mateix portaveu ha indicat que és “un acte que fem cada dia als centres, l’enterrem simbòlicament”.

La concentració ha finalitzat amb els assistents entonant el Cant dels Segadors.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*