Inici Societat Tres dies de moda, cultura i shopping: Rec.06

Tres dies de moda, cultura i shopping: Rec.06

COMPARTIR

[Img #2157]En aquesta edició, a més de les marques que ja són referents com Desigual, Levi’s, Sita Murt, TCN, Custo Barcelona, Kickers, Marithé François Girbaud, Ash, Miriam Ponsa o Josep Abril, s’incorporen noves marques com Superdry, Nice Things i Fornarina, esportives com Tsunami i Diadora i  dissenyadors alternatius com Anaïd Kupuri. Aquesta edició comptarà amb Lacoste, Kookaï, Pepe Jeans, Vialis, Punto Blanco, Skunkfunk, Textura, Toni Francesc, Txell Miras, Dütch Delight, Visual Poetry Barcelona, Antonio Miró, Boxley, Buff, Catherine Parra, Naf-Naf, Chevignon, David Valls o Messcalino; marques infantils com Naf-Naf, CKS, Custo Growing, Chinche, Beans Barcelona, Mon Marcel, Micu Micu, Desigual Kids o Chevignon Kids.

En el Rec.06 es continuen obrint velles adoberies del barri del Rec d’Igualada i es planteja un circuit nou, on el Museu de la Pell tindrà un paper destacat. Precisament, en el seu pati industrial hi haurà l’espai Estrella Damm, patrocinador de Rec.06.

El cineasta català Albert Serra és la nova imatge Rec.06

[Img #2155]La campanya de comunicació la protagonitza el director de cinema Albert Serra. La seva personal mirada l’ha convertit en un referent al barri del Rec d’Igualada. Serra, director i guionista de pel•lícules tan premiades com Honor de cavalleria (2006), El cant del ocells (2008) o El senyor ha fet en mi meravelles (2011) és també molt proper al món de l’art, tal i com ha demostrat la seva participació a la Documenta de Kassel. Albert Serra aporta al Rec.0 la seva personalitat i una particular visió del món.

En aquesta edició, les activitats culturals vindran marcades pels audiovisuals, oferint diversos fashion films, curtmetratges i espectacles on es barreja la música i el cinema. També s’oferiran concerts i recitals de poesia.

D’altra banda, Rec.06 Experimental Stores convoca un concurs d’il•lustradors i dissenyadors per a buscar la millor imatge per estampar a la samarreta Rec.06. Una convocatòria oberta a tothom i vehiculada a través de facebook/recstores. El premiat s’endurà 300€ per gastar-se al Rec.06.

L’èxit de les sis edicions precedents avala aquest nou Rec.0. En la passada edició del mes de juny es van comptabilitzar més de 45.000 visitants (el 80% de fora de la ciutat), 45 marques, 30 pop up stores i es van vendre més de 72.000 peces de roba. L’objectiu de Rec.0 és superar aquesta xifra en l’edició del Rec.06.

Com sempre, REC.0 Experimental Stores desenvolupa la seva comunicació a través de la pàgina web (www.recstores.com) i xarxes socials: www.facebook/recstores  (amb més de 10.000 fans) i www.twitter/recstores. En aquesta edició, Rec.0 també s’introdueix a Instragram i Pinterest. A més, igual que en cada edició, es desenvolupa una aplicació per Iphone i Android amb tota la informació de l’esdeveniment, i s’inclouen els detalls del circuit del Rec.06, que també es pot consultar a http://www.recstores.com/mapa-rec-0/

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*