Inici Destacats El tercer Vilashopping supera les expectatives

El tercer Vilashopping supera les expectatives

COMPARTIR

La tercera edició del Vilashopping ha tornat a aprovar amb molt bona nota, si més no pel que fa a la resposta de públic que ha superat les expectatives de l’organització. La iniciativa de Promoció Econòmica, impulsada de la mà de Vilanova Comerç i l’Associació de Comerciants del Mercat de Sant Hilari, va estar molt concorreguda, sobretot a partir de les nou del vespre. Famílies i colles d’amics es van animar a sortir a la plaça del Mercat, a compartir el sopar de tapes i l’ambient festiu d’aquesta trobada lúdica, comercial i gastronòmica que segons afirma el Primer Tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Francisco Palacios, “ha complert amb l’objectiu plantejat”.

Per saber l’estimació que comerciants i restauradors fan d’aquesta edició del Vilashopping i si tots han vist recompensat l’esforç que qualsevol acció comercial extra suposa, des de Promoció Econòmica els faran arribar una mena d’enquesta de valoració els pròxims dies. Palacios ha avançat que tots els comentaris i opinions que li han fet arribar han estat positius i que en qualsevol cas “el resultat no es veu només en la caixa feta, sinó que s’ha de valorar, com he dit en altres ocasions, l’oportunitat que un esdeveniment com aquest suposa per donar a conèixer l’activitat i el servei del comerç vilanoví a la població”.

I si les xifres poden servir d’avaluació prèvia sobre la participació, cal destacar que el Mercat va esgotar el miler de tapes que havien preparat entre les quatre parades: Cansaladeria i embotits J. Molina, Carnisseria Mari Carmen, Peixos Aurora i el Cafè del Mercat. També alguns dels establiments participants “van escurar les olles” com assenyalen des de Promoció Econòmica.

Continuïtat amb canvis

La festa va començar a mitja tarda, amb les activitats infantils a càrrec d’Endinsa’t a qui el regidor ha agraït el programa preparat per als infants. Tot i així, és precisament en aquesta franja horària que Palacios veu possible “introduir algun canvi de cara a properes edicions per complementar les propostes lúdiques i fer créixer la participació”.

Una mica més tard ja estaven instal·lades les parades del comerç local que participaven en aquesta edició: Sígrid Informàtica, Loteria Vilanova, Kukadas, Gonzalo, Vilavet Veterinaris, CSO Fisioteràpia i Moda i complements J. Pons.

L’ambient, però, es va començar a escalfar –tot i el fred- cap a quarts de nou del vespre. Passades les nou de la nit arribava el moment més àlgid de la vetllada, coincidint amb l’hora del sopar. Entre la curiositat i la desfilada d’una parada a l’altra, per descobrir les elaboracions dels bars i restaurants, es van anar omplint les cadires i taules, al mig de la plaça. A les tapes preparades pels comerciants del Mercat de Sant Hilari es van sumar les de Los Gemelos, Rostisseria Vilanova, Bar Molina, Flor de té i restaurant Mar i Terra.

Ara la dificultat serà pel Jurat, segons reconeix el titular de Promoció Econòmica, perquè ha de premiar la Millor tapa d’aquesta edició del Vilashopping i “no serà gens fàcil donada la qualitat de totes”. En els pròxims dies anunciaran l’establiment guanyador.

Actuacions aplaudides de nous talents locals

Nota a part, però també amb una valoració molt positiva, es mereix l’actuació, en triple concert, de tres nous talents vilanovins: Carlos Gómez, Rubén Molano i Aroa&Joan. Gómez va ser el primer a obrir una aplaudida nit d’actuacions, acompanyat de Ricard Llorca, a la guitarra flamenca, i Agui Kajón Desastre, a la percussió. A destacar el moment que Gómez i Molano van coincidir sobre l’escenari oferint un moment especial al públic. Els joves talents han agraït a l’organització l’oportunitat de poder continuar donant a conèixer el seu art al públic vilanoví en ocasions com aquestes. També des de la regidoria, Palacios insisteix que “la intenció és continuar apostant pels artistes locals”.

FER UN COMENTARI

*