Close Menu
InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Últimes notícies

    La Cursa Popular d’Igualada obre dilluns les inscripcions

    06/09/2026

    Una seixantena d’al·legacions contra la planta fotovoltaica a l’entorn del Xaró

    06/09/2026

    ERC Igualada qüestiona la decoració de la plaça de l’Ajuntament i reclama “més seny”

    06/09/2026
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    19.5 °C
    IGUALADA
    • 06/09/2026
    • Newsletter
    • Contacte
    • Publicitat
    • Avís legal
    • Política de Cookies
    Facebook X (Twitter) Instagram
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Subscriu-te ara
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió
    InfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i IgualadaInfoAnoia.cat – Diari digital de l’Anoia i Igualada
    Home»Societat»La Síndica Municipal de Greuges d’Igualada va atendre 101 casos durant l’any 2017
    Societat

    La Síndica Municipal de Greuges d’Igualada va atendre 101 casos durant l’any 2017

    Per Redacció25/04/20181 Minut de lectura
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link
    Comparteix
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp Copy Link

    La Síndica Municipal de Greuges d’Igualada, Rosa Sánchez, ha presentat davant el plenari municipal el seu informe anual d’activitat corresponent a l’any 2017 aquest dimarts, 24 d’abril. Entre el públic assistent al Saló de Sessions hi havia la Síndica de Rubí, Milagros Calleja, l’exsíndica de Vilafranca del Penedès, Glòria Valeri, i l’exsíndica d’Igualada, Assumpta Sagristà.

    Entre l’1 de gener i el 31 de desembre de l’any passat, la Síndica Municipal va dur a terme un total de 101 actuacions, 26 menys que el 2016. D’aquestes 101 accions, 38 van correspondre a Consultes, Assessoraments i Informacions (CAI), 56 van estar emmarcades en el capítol de les Queixes i, finalment, 7 van correspondre a Recomanacions. De tots els casos rebuts, 46 han estat promoguts per homes, 45 per dones, 3 per col·lectius i, en 7 ocasions, la Síndica ha actuat d’ofici.

    68 han estat presentats presencialment, 27 per telèfon, 4 per correu electrònic i 2 per correu postal i, ara mateix, 91 casos –el 90%– ja han estat resolts, i 10 es troben en tràmit. Per procedència geogràfica, la majoria d’actuacions corresponen als districtes Centre i Pla de Sant Magí, destacant també les 14 traslladades per ciutadans d’altres municipis de l’entorn que no disposen de síndic municipal. Les regidories i àmbits de la gestió municipal que més casos van concentrar van ser Qualitat Urbana, amb un total de 20, Acció Social, amb 14, i Multes, amb 12.

    Les actuacions de la Síndica són gratuïtes per a tothom i es duen a terme amb confidencialitat i vetllant especialment per la intimitat de les persones, actuant sempre en base als principis d’equitat, independència, bona fe i legalitat.

    Els interessats a contactar-hi ho poden fer de dilluns a divendres, de 8 a 15h. Els dilluns fa atenció presencial a hores concertades a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’edifici principal del consistori; la resta de dies les consultes s’atenen telefònicament i telemàticament. S’hi pot contactar al telèfon 93 803 19 50, extensió 2553, i al correu electrònic sindicatura@aj-igualada.net.

    Ajuntament d'Igualada Igualada Síndic de greuges Síndica Municipal de Greuges
    Redacció

    Posts relacionades

    Una seixantena d’al·legacions contra la planta fotovoltaica a l’entorn del Xaró

    06/09/2026

    Mor un home de 39 anys en caure de la teulada on feia tasques de manteniment a Igualada

    04/09/2026

    Igualada commemora la Diada amb un acte institucional que inclourà la conferència de Jaume Clotet i la hissada de la Senyera

    04/09/2026

    Es reprenen les obres de millora de la Rambla de Sant Isidre

    04/09/2026
    Newsletter

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Subscriviu-vos al nostre butlletí:

    Opinió
    Opinió

    Quan es disfressa d’invasió la manca d’humanitat

    17/08/20262 Minuts de lectura

    La crisi migratòria a Ceuta no és cap accident espontani, sinó el resultat d’una estratègia…

    Opinió

    Una invitació

    17/08/20262 Minuts de lectura

    Ja arriben les barques velles/ja arriben les traineres,/ja ve la meva estimada Rosa del Port./…

    Logotipo Infoanoia
    • Redacció: redaccio@infoanoia.cat
    • Publicitat: comercial@infoanoia.cat
    Facebook X (Twitter) YouTube Instagram
    © 2026 • infoanoia.cat • Tots els drets reservats
    • Portada
    • Política
    • Cultura
      • Art
      • Cinema
      • Teatre
      • Llibres
      • Festes
    • Economia
    • Esports
      • Bàsquet
      • Futbol
      • Hoquei
      • Motor
      • Poliesportiu
      • Atletisme
    • Societat
    • Gent
    • Opinió

    Contacte

    Escriu a dalt i prem Enter per cercar. Prem Esc per cancel·lar.

    Gestionar el consentiment
    To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferències
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    • Gestiona les opcions
    • Gestiona els serveis
    • Gestiona {vendor_count} proveïdors
    • Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    • {title}
    • {title}
    • {title}
    Bloquejador d'anuncis activat!
    Bloquejador d'anuncis activat!
    El nostre lloc web és possible mostrant anuncis en línia als nostres visitants. Si us plau, doneu-nos suport desactivant el vostre bloquejador d'anuncis.