Inici Destacats Renovació de la línia elèctrica al barri de la Rata i de...

Renovació de la línia elèctrica al barri de la Rata i de la Torre Baixa

COMPARTIR

Els ajuntaments de la Pobla de Claramunt i la Torre de Claramunt han signat un conveni per tal de poder executar una obra que implica la renovació de la línia elèctrica del barri de la Rata i de la Torre Baixa.

Els veïns d’aquests dos barris reclamaven des de fa anys una intervenció ja que el servei d’electricitat els arribava amb molt mala qualitat, i patien sovint baixades de tensió.

L’acord implica un pressupost de 24.000 € que assumiran els Ajuntaments al 50% mitjançant un conveni. Les obres es van iniciar el passat mes de novembre i s’espera poder finalitzar-les abans de festes de Nadal.

4 COMENTARIS

  1. com a veí dels barris afectat i client de fecsa Endesa e patit durant uns deu anys la mala gestió i falta de millores en el subministrament amb baixos voltatges fins a arribar a mínims que afectava els electrodomèstics amb avaries, cuinar o que s’encenguessin llums i moltes altres coses diàries necessàries en el dia a dia en un habitatge familiar. El pitjor és la impotència com a client davant l’entramat a què mai arriba la reclamació atenció a el client, que no estan preparats per solucionar aquest tipus de problemes i l’únic que fan és donar nombre d’incidència i arribar a el temps una carta amb la resolució que no té res a veure a la reclamació. Agrair a l’equip de l’ajuntament i tècnics per la gestió per ser qui acabi solucionant el problema que ha de gestionar una empresa privada.

  2. Vaya pais en el que vivimos… els ajuntaments tienen que solucionar los problemas, de una gran empresa.
    Bien por els juntaments!!!
    Cagada por parte de Fecsa!!!
    Estaria bien que els ajuntaments, fuesen descontando de la factura del alumbrado público, el importe del «arreglo».

  3. Com a veïna de la Rata també vull mostrar el meu descontent per aquesta situació que s’hauria d’haver solucionat fa anys; durant més de 10 anys hem patit baixades de tensió que han fet que els electrodomèstics veiessin escurçada la seva vida útil o que directament, tot i no esgavellar-se, fossin totalment inútils (cuines elèctriques, forns i microones incapaços de funcionar adequadament per exemple).
    Durant anys, sobretot a l’hivern, hem hagut de sopar amb el llum que ens proporcionava un fanalet o les espelmes i no perquè estiguéssim en pla romàntic sinó perquè cada dia des de les 7 a les 10 o 11 de la nit el llum no s’encenia. A casa tenim la sort que som més o menys joves i no hem tingut grans problemes, però molts dels meus veïns superen la setentena i això és un risc pel seu benestar i la seva salut més que evident. Ara mateix, per tercer dia consecutiu, ha marxat el llum i acabo de tornar de revisar que la meva veïna de 99 anys estigues bé. Per sort, com ella mateixa m’ha dit, ha marxat tot just quan acabava de seure després d’anar al lavabo. Té diversos esgraons i per molt que tingui lots i fanalets distribuïts per tota la llar si marxa el llum en el moment que s’està deaplaçant té un alt risc de caiguda. Això és una vergonya i, com diu el meu veï, la impotència com a consumidor és increïble. Durant aquests 10 anys s’ha contactat amb la companyia, s’ha contactat amb atenció al consumidor i amb l’ajuntament. Durant aquests 10 anys hem estat pagant per una electricitat que no teníem, a vegades literalment i, a vegades, no amb la potència contractada.
    Agraeixo molt que, finalment, algú hagi fet alguna cosa. Potser, segurament, el canvi de color a l’ Ajuntament ha tingut alguna cosa a veure. No obstant, em sembla vergonyós que una empresa privada, per molt gran que sigui, no proporcioni allò que els seus clients tenen contractat i que, a més, siguin diners públics els que hagin de solucionar el problema. País de pandereta!

Responder a David Cancel·lar la resposta

*