Inici Destacats El Rec.0 tanca amb un increment de visitants i vendes

El Rec.0 tanca amb un increment de visitants i vendes

COMPARTIR

El Rec.0 Experimental Stores tanca una de les edicions més participades. I és que tenint en compte les dades provisionals, des de l’organització es calcula que hi ha hagut un increment de visitants i vendes, especialment durant la jornada del dimecres i dissabte. Marina Iglesias, coorganitzadora del Rec.0 explica que “fem una valoració molt positiva i tanquem aquesta 19a edició havent complert les expectatives”. Així, pendents encara de les dades finals, es preveu que el Rec.018 hagi crescut en visitants i també en vendes.

Més de 100 marques en 57 pop-up stores de moda han sabut atraure visitants d’arreu del país, una oferta que s’ha complementat amb les propostes culturals i gastronòmiques que es podien trobar al llarg del circuit del Rec.0. Precisament, el bon temps ha fet que les activitats a l’exterior es consolidin amb èxit: els concerts, les sessions de Dj, els tallers… I també l’oferta del Rec Street Food, amb més d’una trentena de food trucks, ha omplert els patis i exteriors del barri del Rec.

El Recmeeting, que va tenir lloc divendres a la tara al restaurant Somiatruites, va atraure un centenar de persones interessades en les reflexions de la corredora Núria Picas i la nutricionista Sandra Sardina sobre l’esport com a filosofia de vida. Una activitat que va comptar amb molt bona acollida i que confirma l’interès dels visitants per les propostes complementaries a la compra d’estocs. El Recmeeting va ser moderat per la periodista Maria Almenar i va comptar amb la col·laboració de Ametller Origen i Buff.

El Rec.0 Experimental Stores compta amb el patrocini d’Estrella Damm, patrocinador oficial del festival, del vermut artesà El Bandarra, el mixer FEVER-TREE, l’empresa de productes de proximitat Ametller Origen i els mestres xocolaters Simon Coll.

COMPARTIR

FER UN COMENTARI

*